Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@17:20:25 GMT

خوردبین قائم مقام ورزشی باشگاه پرسپولیس شد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۰۷۷۰۷

خوردبین قائم مقام ورزشی باشگاه پرسپولیس شد

به گزارش جهان نيوز، باشگاه پرسپولیس، حمیدرضا گرشاسبی با صدور حکمی، محمود خوردبین را با توجه به سوابق و تجربه بالایی که در امور پرسپولیس داشته است، به عنوان قائم مقام خود در امور ورزشی باشگاه معرفی کرد.
  سرپرست باشگاه پرسپولیس، امروز شنبه در محل تمرین سرخپوشان در جریان معارفه افشین پیروانی به عنوان مدیر تیم، اعلام کرد با توجه به نیازی که نسبت به حضور محمود خوردبین در باشگاه وجود داشت، وی از این پس به عنوان قائم مقام ورزشی فعالیت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است؛ محمود خوردبین که مهر ماه سال آینده هفتادمین سالروز تولد خود را جشن خواهد گرفت، از اولین روز تشکیل تیم فوتبال پرسپولیس در این تیم حاضر بود و از این جهت به عنوان با سابقه‌ترین و قدیمی‌ترین پرسپولیسی شناخته می‌شود و در دوره بازیگری هیچگاه حتی در زمان مهاجرت بازیکنان به تیم پیکان که با توافق مدیران دو باشگاه صورت گرفت، پرسپولیس را ترک نکرد. او از جهت تداوم سال‌های حضور در یک تیم با عناوینی، چون بازیکن، مربی و سرپرست جزو با سابقه‌ترین‌ها در فوتبال به حساب می‌آید.

منبع:یاشگاه خبرنگاران
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح قوه قضاییه درباره صدور حکم اعدام محمود مهرابی | او چه کرده؟

باشگاه خبرنگاران نوشت: قوه قضائیه اعلام کرد که حکم اعدام صادر شده برای محمود مهرابی قابل اعتراض در دیوان عالی کشور است. براساس بررسی‌های انجام شده و مستندات موجود در پرونده، این فرد در آشوب‌های سال ۱۴۰۱ در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالبی اعم از آموزش استفاده از سلاح‌های دست‌ساز، دعوت به تخریب اموال عمومی، تحریک مردم به جنگ و کشتار و توهین به مقدسات کرده است.

همچنین متهم مورد اشاره دارای ۵۲ شاکی خصوصی است که به دلیل نشر اکاذیب، از وی شکایت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • توضیح قوه قضاییه درباره صدور حکم اعدام محمود مهرابی | او چه کرده؟
  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد