Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:58:48 GMT

«پایان رویاها» به جشنواره فیلم داکا راه یافت

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۰۸۱۰۹

«پایان رویاها» به جشنواره فیلم داکا راه یافت

فیلم «پایان رویاها» به کارگردانی محمدعلی طالبی از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش فیلم‌های معنوی شانزدهمین جشنواره فیلم داکا به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، شهر داکا در کشور بنگلادش از ۲۲ تا ۳۰ دی‌ (۱۲ تا ۱۸ ژانویه) میزبان هنرمندان و سینماگران است که فیلم «پایان رویاها» چهارمین حضور جهانی خود را در بخش معنوی این جشنواره تجربه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش فیلم‌ها در این بخش به دنبال ایجاد درک متقابل فرهنگی و بردباری و گفتمان روان و سلیس در میان جوامع است.

این اثر حکایت دستیابی آرش - قهرمان داستان- به حقیقتی فراتر از رویاهایش است.

به گفته محمدعلی طالبی کارگردان فیلم، آرش کودکی هر یک از ماست که سعی داریم با دل بستن به چیزی، خطاهای گذشته خود را جبران کنیم اما درست در هنگامی که در چند قدمی خوشبختی هستیم رویاهایمان نقش بر آب می‌شود.

جشنواره فیلم داکا در سال ۱۹۹۲ با همکاری انجمن فیلم رنگین کمان و با شعار «فیلم برتر، تماشاچی برتر و جامعه برتر» آغاز به کار کرده و فیلم‌های منتخب در بخش‌های سینمای آسیا، مروری بر آثار سینمای جهان، سینمای کودک و نوجوان، فیلم‌های کوتاه و مستقل، زنان فیلمساز و فیلم‌های معنوی در آن به رقابت می‌پردازند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی

دو تیم دلسوختگان اهل بیت قم و فولاد هرمزگان در دیداری از هفته ششم و پایانی مرحله دوم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور عصر امروز در سالن شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند. 

با توجه به اینکه که سرنوشت دو تیم از هفته گذشته مشخص شده بود، این بازی بیشتر جنبه‌ تشریفاتی داشت. 

این دیدار که با پیروزی شش بر دو نماینده قم به پایان رسید، گل‌های دلسوختگان را مهدی فتخانی (دو گل)، محسن سابقی، مهدی کبیری، حسین صادقی و محمد جواد سنگتراشان به ثمر رساندند. 

دلسوختگان با این پیروزی شش امتیازی شد و با رده سومی به کار خود پایان داد.

همچنین نماینده هرمزگان که صعود خود را قطعی کرده بود، با این شکست و با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کرد.

گزارش از امیرحسین نیکوسخن

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • جشنواره‌ گل دلسوختگان قم در بازی‌ تشریفاتی
  • پایان جشنواره ملی "شعر کودک و نوجوان رضوی" در همدان 
  • پایان جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان + تصویر