Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مقاله حاضر از سوي خوانندگان آريا ارسال شده است و آريا بدون تاييد يا تکذيب محتوا به نشر آن اقدام مي کند و آمادگي درج پاسخ خانم دکترابتکار را هم دارد.
***
در حالي که جان ايرانيان بازيچه آلودگي هوا شده است و زلزله از سويي و آلودگي از سوي ديگر مردم را در تنگنا گذاشته است؛صدايي از خانم ابتکار بگوش نمي رسد! گويي ايشان با خروج سازمان محيط زيست بار مسئوليت دوران مسئوليت را کنار گذاشته و کسي نمي پرسد آيا وضعيت کنوني محصول کوتاهي هاي دوران ايشان نيست؟
نيلوفر ابتکار معروف به معصومه ابتکار و سيستر مِري بانوي 57 ساله شديدا سياسي جبهه اصلاحات،چه از آن گاه که مسئوليت سازمان حفاظت محيط زيست را در دو دوره دولت اصلاحات برعهده گرفته است و چه در دولت روحاني و چه در شوراي شهر که کميته محيط زيست را برعهده گرفت نشان داده است که در دو کار بسيار متخصص است؛نخست دريافت جوايز از بيگانگان و غني سازي رزومه و ديگري عبور از بحران هاي سياسي ؛چنانچه هر چند از فعالان دوران موسوم به فتنه بود و بسياري از همراهان او از صحنه حذف شدند اما او فقط با بازي هاي سياسي روي سکوهاي تخصصي و استفاده از شعارهاي فمينيستي بر جا ماند و به هيچکس پاسخگو نبود؛فقط در برابراتهام سرقت علمي پاسخ گفت که منابع علمي خارجي آن را نپذيرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سايت مشرق در همان دوران نوشت:معصومه ابتکار در زمان حاکميت بر سازمان محيط زيست ؛طرحي نو درانداخته با پيش بيني ميزان‌ آلودگي هوا پيشنهاد تعطيلات مدارس از دو هفته تا يک ماه را داده است تا به اين ترتيب يکي ديگر از معضلات زيست محيطي را چاره کرده باشد.
در همين سايت اظهار شده بود: برنامه‌هاي پيشنهادي و راهکارهاي هنگام بحران وي براي رفع موانع و مشکلات محيط‌زيستي در نوع خود بي‌نظير است. اگر راهکارهاي ابتکار از جمله خروج از منطقه بحران آلودگي ( خارج شدن از تهران)، استفاده از ماسک، کنارآمدن با گرد و غبار، دعا کردن براي وزيدن بارد و بارش باران، دعا کردن براي نابودي داعش، انتظار سي‌ساله براي حل مشکل زيست محيطي گرد و غبار و ... را مرور کنيم قطعا به نوع و توان مديريتي وي براي حل معضلات زيست‌محيطي به خوبي پي مي‌بريم.
در هر حال خانم ابتکار بايد پاسخگوي وضعيت آلودگي هوا باشد هر چند در معاونت امور زنان نيز کلمات قصار ايشان از اين قبيل که ريشه‌ي بسياري از مشکلات خانم‌هاي ما آقايان هستند!مايه شادماني شده است هر چند مشکلي را نمي گشايد چنانچه در محيط زيست هم مشکلي نگشود.آيا نبايد مسئولان پاسخگوي ناتواني هاي خود باشند؟ تا چه زماني مردم بايد جان خود را بر سر ضعف عملکرد بعضي از مسئولان بگذارند؟

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۸۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوه‌خواری و برهم زدن محیط زیست در روستای سرآسیاب شش + فیلم

روستای سرآسیاب شش از توابع شهرستان کرمان است. مدتی است که بخشی از کوه های این روستا توسط برخی از افراد سودجو واقع در خیابان دهیاری به جهت منافع شخصی تخریب شده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلم خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

منبع: شهروندخبرنگار - کرمان

 

بیشتر بخوانید:

کوهخواری و قطع درختان به بهانه ساخت و ساز در محله دربند تهران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان حامی محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری
  • کوه‌خواری و برهم زدن محیط زیست در روستای سرآسیاب شش + فیلم
  • ببینید | یک باتری می‌تواند جنگل را به آتش بکشد
  • طرح مطالعاتی سایت پسماند شهرداری ساوه انجام‌ شد
  • معضل کشت‌های زیرپلاستیکی در همدان و آلودگی محیط زیست
  • بهترین روش برای تمیز کردن محیط‌های تجاری
  • نشان «خورشید تابان» امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • نشان خورشید تابان از سوی امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار اعطا شد + عکس ها
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد