Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@02:08:12 GMT

کشف بیش از ۷ هزار عدد قرص بدون مجوز

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۰۹۶۱۴

کشف بیش از ۷ هزار عدد قرص بدون مجوز

سرهنگ الیاس تازیکه سرپرست انتظامی شهرستان علی آبادکتول در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ ماموران انتظامی بخش کمالان علی آبادکتول حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود، به یک دستگاه خودرو پراید که به طرز مشکوکی تردد می‌کرد دستور ایست دادند و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی ازخودرو، ۷ هزار و ۱۶۲ عدد دارو و قرص قاچاق و بدون مجوز کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ الیاس تازیکه افزود: داروی قاچاق تحویل مراجع ذیصلاح و راننده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/م   بیش از ۷ هزار عدد قرص بدون مجوز در علی ابادکتول کشف شد    

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۰۹۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ هادی گندمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک خانم با مراجعه به یکی از بانک‌های سطح شهرستان مبلغی پول تقلبی همراه خود دارد، بلافاصله عوامل گشت کلانتری اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در بانک مشخص شد خانمی مبلغ 500 میلیون ریال وجه تقلبی  همراه داشته است،که قصد داشته آن‌را به حساب خود واریز کند که متصدی بانک متوجه می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه متهم اعلام کرده که وجه را از فرد دیگری دریافت کرده است، گفت: با تلاش ماموران انتظامی، متهمِ دیگر در یک عملیات منسجم دستگیر شد.

سرهنگ گندمی با اشاره به اینکه هر دو متهم غیربومی و ساکن یکی از استان‌های مرکزی کشور هستند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛ اسامی فرآورده‌های سلامت بدون مجوز
  • مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • بدمستی در برابر مست عشق