Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمان حجازی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور استان گیلان جمعه هفته جاری هشتم دی ماه در سه مرکز شامل رشت با یک هزار و 102 داوطلب، لاهیجان با 240 نفر و تالش با 175 داوطلب برگزار می شود.
وی اظهار کرد: نحوه پذیرش، شماره صندلی داوطلبان و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور استان گیلان هفته جاری از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر روابط عمومی و دبیر اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور استان گیلان خاطر نشان کرد: کسب حد نصاب نمره هر درس 12 و معدل کل آزمون 14 ، شرط قبولی در این آزمون و تحصیل در کارشناسی ارشد فراگیر این دانشگاه است و داوطلبان پذیرفته شده در این آزمون، از ترم بعد به عنوان دانشجوی نیم سال دوم سال تحصیلی 97 - 96 می توانند در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور تحصیل کنند.
به گفته حجازی در زمان حاضر، یک هزار و 200 دانشجو در پنج مرکز دانشگاه پیام نور استان گیلان در شهرستان های رشت، تالش، رودسر، صومعه سرا و آستانه اشرفیه مشغول تحصیل هستند.
بر اساس آخرین آمار، بیش از 18 هزار دانشجو در 19 مرکز و واحد دانشگاهی استان گیلان مشغول به تحصیل هستند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران

ایسنا/مازندران معاون آموزشی و کارآفرینی جهاد دانشگاهی مازندران از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش با حضور ۱۳ هزار و۲۳۳ داوطلب در مازندران خبر داد.

دکتر سید مرتضی ساداتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آزمون استخدامی آموزش و پرورش، جمعه ۱۴ اردیبهشت در ۷ حوزه امتحانی واقع در شهرهای بهشهر، ساری، قائمشهر، بابل، بابلسر، نوشهر و چالوس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در شهرستان بابل دانشگاه علوم و فنون، دانشگاه نوشیروانی، در بابلسر دانشگاه مازندران، در بهشهر دانشگاه علم و فناوری، در چالوس دانشکده میراث فرهنگی و در نوشهر دانشگاه آزاد، دبیرستان شاهد دختران، موسسه آموزش عالی مارلیک، در ساری نیز دانشگاه پیامبر اعظم، آزاد ساری، علوم کشاورزی، فنی و حرفه‌ای، موسسه آموزش عالی ادیب در قائمشهر هم در دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • آغاز رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند