Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای نکاتی را برای آگاهی داوطلبان آزمون ورودی مقطع دکتری تخصصی(ph.d) رشته‌های روانشناسی بالینی، روانشناسی نظامی و مشاوره توانبخشی یادآوری کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در این اطلاعیه آمده است: براساس توضیحات اعضای هیات ممتحنه، برنامه‌ریزی و ارزشیابی رشته روانشناسی بالینی کـه مسـئولیت برنامـه‌ریزی و سیاستگذاری رشته‌های روانشناسی بالینی، روانشناسی نظامی و مشاوره توانبخشی را بر عهده دارند، در این آزمون، دروس امتحانی شامل آزمون‌های روانی، نظریه‌های شخصـیت و روان درمانی و استعداد تحصیلی است که منظور از درس آزمون‌های روانی، ارزیابی روانشناختی به معنای جامع آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این اطلاعیه، متقاضیان دقت کنند در این درس موضوعات مصاحبه، آزمون‌ها، آسیب‌شناسی روانی و تشخیص مورد نظر است و سوالات آزمون از مباحث فوق خواهد بـود. همچنین درس شخصیت و روان درمانی شامل همه دیدگاه‌های شخصیت و نظریه‌ها و تکنیک‌های درمانی مورد نظر است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری

داوطلبان آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال ۱۴۰۳ تا فردا برای انتخاب رشته مهلت دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا کریمیان مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری تا فردا شنبه ۸ اردیبهشت مهلت دارند که با ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، انتخاب رشته خود را انجام دهند.

وی افزود: داوطلبان باید دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن را به صورت دقیق و کامل مطالعه و پس از آن کدرشته محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و ثبت کنند.

به گفته کریمیان، کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

کد خبر 748273

دیگر خبرها

  • لزوم همراهی علم و عمل در رشته‌های روانشناسی و مشاوره
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود