Web Analytics Made Easy - Statcounter

یونس شاکری مهاجم مشکی‌پوشان که توسط علیرضا مرزبان از لیست تیم خط خورده بود دوباره توسط رضا عنایتی به تیم برگردانده شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاکری در مورد چگونگی بازگشتش می‌گوید:

آقای عنایتی با من تماس گرفتند و به من گفتند حق ندارم جای دیگری بروم و چون با ایشان همبازی بودم و او بزرگتر من هستند احترامشان را واجب دیدم و اطاعت امر کردم، به تمرینات بازگشتم و در این دیدار هم با نظر ایشان برای تیم بازی کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

بخاطر مشکلات و اتفاقاتی که در هفته‌های اخیر برایم رخ داد دوست داشتم جدا شوم؛ اما رضا عنایتی اجازه نداد. من ۴ سال پیش در پدیده چنین اتفاقاتی را بعد از آنکه ۲ پنالتی خوب گرفتم و گلزنی کردم تجربه کردم و جالب است پیش از اخراجم از مشکی‌پوشان در دو بازی قبل ۲ پنالتی گرفته بودم و بعد توسط آقای مرزبان از لیست تیم خط خوردم.

شاکری در ادامه گفت:

جالب اینجاست که وقتی علیرضا مرزبان به این تیم آمد همه در سر تمرین به من می‌گفتند تو پسرخوانده مرزبان هستی و او بیشتر از همه به تو توجه دارد؛ ولی اتفاق سال‌ها پیش بین من و او دوباره تکرار شد. آن زمان هم بعد از اخراجم به من می‌گفت برو با بازیکنان تستی تمرین کن، این کار را هم در مشکی‌پوشان انجام داد. خیلی برایم جای تعجب داشت که نه عملکردم ضعیف بود و نه کاری انجام داده بودم که مستحق چنین رفتاری باشم.

شاکری مهاجم مشکی‌پوشان در خصوص رویارویی با اصفهانی‌ها هم اینطور می‌گوید:

ذوب‌آهن همیشه جز تیم‌های قدرتمند لیگ است علاوه بر آنکه بازی در زمین حریف بود و آنها به دنبال سه امتیازش بودند. ذوبی‌ها می‌خواستند با این پیروزی از شرایط بد خارج شوند که خب ما اجازه‌ نفوذ مهاجمانش را به دروازه‌مان ندادیم. برای ما یک امتیاز این بازی در شروع رقابت‌های نیم فصل دوم حائز اهمیت بود، نمی‌توان برد را با تساوی یکی دانست، اما برای این یک امتیاز خیلی خوب بود.

شاکری علت شکست‌هایشان در نیم فصل اول را بدشانسی می‌داند و می‌گوید در نیم فصل دوم به دنبال جبران نتایج بدشان هستند. او در این رابطه می‌گوید:

ما در نیم فصل اول بدشانس بودیم و موقعیت‌هایمان گل نمی‌شد؛ اما با همیت و جدیت نیم فصل دوم استارت زده‌ایم و مطمئنا باشید که تمامی امتیازهای از دست رفته را جبران خواهیم کرد. ما اگر فقط در دو بازی بتوانیم پیروز شویم با افزایش ۶ امتیاز آن بازی‌ها می‌توانیم خودمان را از انتهای جدول دور کنیم.

او حضور عنایتی به عنوان سرمربی را یک قوت قلب و عامل موفقیت‌هایشان می‌داند:

از زمانی که رضا عنایتی سرمربی سیاه‌جامگان شده نتایج خوبی کسب کرده، ضمن آنکه بچه‌ها به او خیلی ایمان دارند و او با حضورش اطمینان قلبی بچه‌ها را که مشکی‌پوشان گزینه سقوط نخواهد بود را بیشتر کرده است.

شاکری در پایان تصریح کرد:

ما در اکثر بازی‌هایی که در مشهد مقابل حریفان به میدان رفته‌ایم سوار بر بازی بودیم و حالا روی غافلگیری یا اتفاقات بازی در یک لحظه گل خورده‌ایم وگرنه تیم ما در تمامی بازی‌هایش در مشهد مقابل حریفان خوب ظاهر شده است. در بازی با سپیدرود هم تمام فکر و ذکرمان شکست حریف و کسب ۳ امتیاز و قرار گرفتن روی دور پیروزی است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان با حذف پیکان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله یک‌ هشتم پایانی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران یادواره آزادسازی خرمشهر، پنج شنبه ۶ اردیبهشت تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم رفتند.   قضاوت این دیدار را مهدی اجاقی با کمک‌های حامد صفایی و مرتضی هوشیار بر عهده داشت.   ترکیب ابتدایی مس رفسنجان:   حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده سرمربی: محرم نویدکیا   ترکیب ابتدایی پیکان:   محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم ­سرمربی: رضا عنایتی   در این دیدار ابتدا مس رفسنجان موفق شد در دقیقه ۳۳ با گل جلال‌الدین علی‌محمدی یک به صفر پیش بیافتد و در ادامه نیمه نخست با همین تک گل به سود مس به پایان رسید.   در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم پیکان توانست جبران کند و ابوالفضل زمانی گل مساوی شاگردان رضا عنایتی را به ثمر رساند تا نتیجه بازی یک - یک مساوی شود.   این نتیجه تا پایان ۹۰ دقیقه باقی ماند تا کار برای تعیین تیم برنده به وقت‌های اضافه بکشد.   در ۲ وقت اضافه ۱۵ دقیقه‌ای هم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا تکلیف تیم صعودکننده به ضربات پنالتی کشیده شود.   در ضربات پنالتی تیم مس رفسنجان توانست با نتیجه ۵ به ۴ پیکان را شکست دهد و به مرحله یک‌چهارم‌نهایی صعود کند.

دیگر خبرها

  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • شروین برای مجتبی حسینی طلا شد!
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • مس رفسنجان با حذف پیکان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد