Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: بازیگر مختارنامه گفت: بازیگران چهره از روی بی پولی وارد فضای تئاتر شده اند. در مقطعی تئاتر بی پول بود اما در حال حاضر به نظر می رسد نمایش ها تا حدودی خوب می فروشند. از آن طرف وضعیت سینما اسفبار است و این افراد به تئاتر نقل مکان کرده اند.
رضا رویگری بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در گفت و گو با میزان درباره وضعیت جسمانی این روزهای خود گفت: این روزها کمی بهترم اما تبعاتی که سکته مغزی برای من به همراه داشته باعث شده در دفعات متعدد اعضای بدنم درگیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گاهی حالم خوب و گاهی بد می شود.

وی افزود: در حال حاضر پایم بهتر شده است اما دستم حرکت ندارد و به همین خاطر در خانه استراحت می کنم. وضعیت جسمانی این روزهای من باعث شده در هیچ فیلمی بازی نکنم.

این بازیگر پیشکسوت درباره جشنواره فیلم فجر بیان کرد: چند سالی است که از آثار موجود در جشنواره فیلم فجر اطلاعی ندارم و نمی دانم چه کسانی در این جشنواره فیلم تولید کرده اند و از همه چیز دور هستم.


رویگری در ادامه  اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر باید بهتر و بیشتر نسبت به گذشته مورد ارزیابی قرار گیرد. حضور آثار بین المللی قدرتمند باعث ایجاد رقابت درست می شود. نمی توانیم خودمان را تحسین کنیم آن هم در صورتی که معلوم نیست اهدای جوایز بر چه اساسی انجام می شود. متاسفانه در این جشنواره به یک هنرمند که دوست دارند جایزه می دهند و به هنرمند دیگر که دوست ندارند جایزه نمی دهند.

وی با اشاره به وضعیت تئاتر و حضور بازیگران سینما و چهره ها توضیح داد: بازیگران چهره از روی بی پولی وارد فضای تئاتر شده اند. در مقطعی تئاتر بی پول بود اما در حال حاضر به نظر می رسد نمایش ها تا حدودی خوب می فروشند. از آن طرف وضعیت سینما اسفبار است و این افراد به تئاتر نقل مکان کرده اند. جالب این که این رفتار خود را  بی عیب می دانند و به راحتی به زبان می آورند.


بازیگر "مختارنامه" با تاکید بر استفاده از تجربه پیشکسوتان خاطرنشان کرد: استفاده از پیشکسوتان می‌تواند به وضعیت موجود کمک کند چون تجربه دارند و تجربه هایشان صد در صد به کار می آید. با بیش از 50 سال کار بازیگری در تمام سال های برگزاری جشنواره فیلم فجر حتی نظر، مشورت یا انتقال تجربه ای از من نخواسته اند و این وضعیت یعنی پیشکسوتان در جشنواره فیلم فجر جایی ندارند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس حوزه هنری استان چهارمحال وبختیاری گفت : از ۱۴ اثر حاضر در پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۲ نمایش از آثار تولیدی دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری استان نیز حضور دارند.

احسان قائدی افزود : پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با مشارکت شرکت سنگ‌آهن بافق از ۱۸تا ۲۱ اردیبهشت‌ در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

به گفته وی : نمایش «لیلا» به نویسندگی محمد پورجعفری و کارگردانی فاطمه جعفری از مسجد صاحب الزمان گوجان شهرستان فارسان و نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مرضیه نفر سفیددشتی از مسجد جامع شهر سفید دشت شهرستان بروجن دو اثر راه یافته به این جشنواره هستند.

رئیس حوزه هنری استان گفت : بیش از ۴۵ گروه نمایشی در سراسر استان مورد حمایت دفتر تئاتر مردمی بچه های مسجد حوزه هنری هستند که ۳۳ گروه از این گروه ها در همایش استانی تئاتر بچه های مسجد شرکت کرده اند.

گفتنی است، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898999

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • این خبرها را از دست ندهید
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت