Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > گیلان - مراسم اختتامیه و آخرین روز اجرای نمایش زن و مرد با حضور مدیر کل ارشاد اسلامی استان گیلان و رییس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه در آیین اختتامیه تئاتر زن و مرد با تشکر از دکتر فاضلی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان برای قبول دعوت و حضور وی در آیین اختتامیه، گفت: رویدادهای هنری چند ماه اخیر در آستانه اشرفیه و از همه مهم‌تر استقبال و حمایت خوب همشهریان از هنر و هنرمندان شهرمان اگر نگوییم بی نظیر اما بی شک کم نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر نرجس محمددوست با بیان اینکه خواست و مطالبه ی مردم، مسیر ما را مشخص می‌کند، افزود: این مسیر و تلاش برای گام گذاشتن در مسیر فرهنگ و هنر شهر بدون حمایت، مطالبه‌ی جامعه و خواست مردم امکان پذیر نبود.

وی خاطرنشان کرد: گروه هنری تی تی با تهیه و اجرای این نمایش یک فعالیت کلیشه ای را از بین برد، اینبار ما شاهد این بودیم که نسل جوان توانست نسل جوانتری را آموزش دهد و وارد عرصه ی هنری شهرستان کند که بسیار جای تشکر و بالیدن دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نمایش زن و مرد با کارگردانی مشترک میلاد حسین زاده و امید کفشدار جلالی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه به روی صحنه رفته است.

نمایشنامه زن و مرد نوشته زنده یادمهدی دانش رفتار بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و نویسنده لاهیجان است و براساس اصل داستان به اختلاف کوچک بین زن و مردها که ممکن است به فاجعه ای بدل شود می پردازد.

در مراسم اختتامیه نمایش زن و مرد از خانواده نویسنده اثر مهدی دانش رفتار نیز تجلیل شد.

 

48

کلید واژه‌ها : تئاتر خصوصی - استان گیلان - تئاتر -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبشهت ماه) مجلس و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول شماره ۱۲ با عنوان «هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی موضوع ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: طبق محاسبات ما در زمان تصویب بخش اول بودجه مقرر شد که یک درصد هزینه‌های شرکت‌های دولتی برای مسائل فرهنگی هزینه شود که اعتبار آن بالغ بر ۲۸ همت می‌شد، اما دولت در جداول ۳۶ همت را برای توزیع آورده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون تلفیق لایحه بودجه با همکاری کمیسیون فرهنگی اصلاحاتی را در این جداول اعمال کرد که یکی از این اصلاحات، اختصاص منابع بیشتری به وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم و بهداشت و درمان بود.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: امسال برای اولین‌ بار بودجه در مرحله اول به شکلی تصویب شد که کسی نمی‌تواند بودجه حوزه فرهنگ را پرداخت نکند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برق این مناطق گیلان فردا قطع می‌شود
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا