Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- مدیرکل زندان های کرمانشاه از ساماندهی نحوه رسیدگی به وضعیت قضایی زندانیان شُعب تعزیرات حکومتی استان خبر داد:

به گزارش خبرنگار مهر، در نشستی هماهنگی که صبح امروز در این اداره کل صورت پذیرفت نحوه رسیدگی به وضعیت قضایی زندانیان شعب تعزیرات حکومتی استان بررسی و بر ساماندهی فرآیند اعطای مرخصی به زندانیان این حوزه تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل زندان های کرمانشاه در ابتدای این نشست کاهش آمار جمعیت کیفری زندانیان را سیاست مهم دستگاه قضایی توصیف و استفاده از ظرفیت های قانونی به منظور تحقق این هدف را بسیارضروری خواند.

منصور بیگلری در ادامه اهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی خانواده زندانیان را تشریح و بر ایجاد حداکثری اشتغال برای این قشر محروم به عنوان عامل مهمی در کاهش آمار وقوع جرم در جامعه تاکید کرد.

عضو شورای قضایی استان کرمانشاه همچنین ضرورت ساماندهی و ایحاد وحدت رویه در اعطاء مرخصی و نحوه رسیدگی به وضعیت قضایی زندانیان تعزیرات حکومتی را تبیین کرد.

در ادامه این نشست جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه هم در سخنانی ضرورت رسیدگی به امور وپاسخگویی به مطالبات مردم را یادآور و برقراری تعاملات سازنده بین دستگاههای اجرایی و قضایی را بر تحقق این امر موثر دانست.

گفتنی است؛ شریفی معاون دادستان در امور زندانهای استان ولطفی رئیس شعبه مبارزه با کالای قاچاق تعزیرات حکومتی بر هماهنگی بیش از پیش در اعطای مرخصی به زندانیان تعزیرات حکومتی و نحوه رسیدگی به وضعیت قضایی آنان تاکید نمودند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۱۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: پرونده ۲ دستگاه موتور سیکلت بدون پلاک و قاچاق به ارزش ۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال در شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرستان بهشهر رسیدگی شد.

او افزود: شعبه باتوجه به مدارک موجود در پرونده و دریافت نظر کارشناسی تخلف را محرز و متهمین را علاوه بر ضبط کالابه پرداخت ۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

ملکی گفت: ماموران پلیس آگاهی گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو