Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود حمیدی نژاد گفت:جای تعجب دارد که برخی مدیران به جای آنکه موانع رشد خوزستان را برطرف کنند خودشان با تصمیم‌های غلط عامل عدم رشد و پیشرفت خوزستان می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مسعود حمیدی نژاد در گفت و گو با رهیاب در خصوص نامه محرمانه کلانتری در رابطه با انتقال آب خوزستان اظهار داشت:نامه کلانتری نشان داد که حداقل بخشی از مسئولین دولتی به صورت عینی در جریان مشکلات استان خوزستان نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: این جای تأسف دارد که یک مسئول به جای حضور میدانی به گزارش‌هایی اکتفا می‌کند که با سوءنیت و مشخصاً بدون کار کارشناسی ارائه شده است.   مسئول کمیته اجتماعی جبهه نیروهای انقلاب اسلامی در خوزستان تاکید کرد:این حجم بی‌اطلاعی و ناآگاهی برخی از مسئولین از وضعیت استان، جامعه دردمند خوزستان را آزار می‌دهد بی آبی امروز مشکلات فراوان معیشتی برای خانواده های خوزستانی درست کرده است.   وی افزود:جای تعجب دارد که برخی مدیران به جای آنکه موانع رشد خوزستان را برطرف کنند خودشان با تصمیم‌های غلط عامل عدم رشد و پیشرفت خوزستان می شوند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مسعود اسکویی گوینده و مجری رادیو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  مسعود اسکویی قدیمی‌ترین مجری _ کارشناس و گوینده ورزشی صداوسیما، مدتی به علت شکستگی ناحیه لگن و پا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان لاله بستری بود.

زنده یاد اسکویی دوره تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یکسال در شهر‌های زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد. یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود

 

دیگر خبرها

  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است 
  • ضرورت احداث تهران جدید
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد
  • درگذشت مسعود اسکویی گوینده و مجری رادیو
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • ترکیب منچستریونایتد متحول می‌شود/ ۳ بازیکن فروشی نیستند
  • اتصال فاضلاب منزل به قنات جرم است
  • بروز مشکلات تنفسی در خوزستان در پی گرد و غبار
  • منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان