Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@17:28:12 GMT

تلگرام پول مجازی می‌دهد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۱۲۵۱۳

به گزارش بادیجی ، هم‌زمان با رشد عجیب ارز دیجیتال بیت‌کوین برخی رسانه‌ها خبر از ورود قریب‌الوقوع اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام به عرضه ارز دیجیتال مختص به خود با نام “گرام” داده‌اند.

این موضوع را آنتوان روزنبرگ؛ از مهندسان سابق این پیام‌رسان به شکل انتشار پستی در فیس‌بوک عنوان کرده و از تلاش تلگرام برای توسعه پلت‌فرم ارز رمزنگاری شده مختص به خود گفته است که ظاهرا از همان معماری “بلاک‌چِین” ارز دیجیتال بیت‌کوین بهره‌مند خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه قرار است این ارز دیجیتالی در شبکه‌های دیگر ارتباطی و پیام‌رسانی نیز قابل استفاده باشد و البته با توجه به اینکه تلگرام 180 میلیون کاربر دارد، پیش‌بینی می‌شود این ارز اختصاصی با استقبال خوبی مواجه شود.

“بلاک‌چین” یک فناوری جدید است که در تراکنشهای مالی آنلاین به کار گرفته می‌شود؛ این فناوری تقریبا مانند امضای دیجیتال و یک پلت‌فرم توزیع شده است که امکان انتقال اطلاعات از یک مکان به مکان دیگر را با امنیت بالا فراهم می‌کند.

با انتشار این خبر و واکنش بسیاری کاربران تلگرام نسبت به این موضوع، پاول دورف؛ خالق پیام‌رسان تلگرام با انتشار توییتی نسبت به صحت این موضوع گفت: توجه کنید که اعلام تمامی اخبار رسمی مربوط به تلگرام از طریق وبلاگ ما صورت می‌گیرد و هر چیز غیر از این، کلاهبرداری است.

مدیر تلگرام با انتشار این پیام اقدام به تکذیب موضوع مطرح شده درباره ارائه پول مجازی مختص به این شبکه نکرده و تنها به ذکر این نکته بسنده کرده است که اخبار را باید از طریق وبلاگ رسمی این پیام‌رسان پیگیری کرد.

بنابراین شاید در آینده شاهد ارائه این ارز مجازی توسط این پیام‌رسان که برای اعمال قدرت و ماندگاری خود در جوامع، دست به ابتکارات و پیشنهادات بِکری می‌زند ماند.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصاویری از تانک‌ اسرائیلی در خیابان‌های رفح

صبح روز سه‌شنبه پس از اعلامیه ارتش اسرائیل مبنی بر آغازعملیات نظامی هدفمند در شرق رفح، تصاویری منتسب به تانک‌های اسرائیل در رفح در جنوب نوار غزه منتشر شد. این تصاویر را که تایمز اسرائیل نیز منتشر کرده است، نخستین بار عمید سگال، تحلیلگر سیاسی شبکه تلویزیونی کانال ۱۲ اسرائیل منتشر کرد. هنوز ارتش اسرائیل درباره این تصاویر اظهارنظر نکرده است. طبق قوانین ارتش اسرائیل، نیرو‌ها نمی‌توانند به دلایل امنیتی تصاویر عملیات در حال اجرا را منتشر کنند. ارتش اسرائیل هنوز جزئیات بیشتری درباره عملیات در شرق رفح منتشر نکره است. اما روز دوشنبه دستور تخلیه مناطقی در شرق رفح را آغاز کرده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتشار تصاویری از تانک‌ اسرائیلی در خیابان‌های رفح
  • برادر همسر رهبری: به لحاظ عقلانی تلگرام باید بسته می‌شد | گفتم از نفسش بیندازید تا بگوید چشم!
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت