Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعب بانک صادرات ایران در مناطق زلزله غرب استان کرمانشاه تا کنون قریب به ٤٣ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به هموطنان آسیب دیده از زلزله پرداخت کرده اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، از زمان وقوع زلزله در شامگاه ٢١ آبان ماه تا پایان آذر ماه سال جاری و در آستانه چهلمین روز بروز این ضایعه ٤ شعبه کرند غرب، قصر شیرین، سر پل ذهاب و میر احمد سرپل ذهاب این بانک، قریب به ٤٣ میلیارد ریال به آسیب دیدگان معرفی شده از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در قالب وام های ارزان مصوب بانک مرکزی و دولت، تسهیلات اعطا کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین، سقف وام فردی بازسازی واحدهای مسکونی شهری و روستایی مناطق زلزله زده کرمانشاه در بانک صادرات ایران افزایش یافت.

بنا بر این گزارش، سقف وام فردی بازسازی واحد های مسکونی آسیب دیده در زلزله غرب کشور در مناطق شهری از ٣٥٠ میلیون ریال به ٤٠٠ میلیون ریال و در مناطق روستایی از ٢٥٠ میلیون ریال به ٣٠٠ میلیون ریال افزایش یافت و بر اساس مصوبات بانک مرکزی و دستور معاون اول رییس جمهور در این خصوص، پرداخت این وام ها با معرفی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قابل انجام است.

شایان ذکر است، پس از وقوع زلزله و بر جای نهادن خسارات فراوان در مناطق مسکونی شهری و روستایی استان کرمانشاه، هیات دولت اعطای ٧ هزار و ٦٧٥ میلیارد ریال تسهیلات توسط نظام بانکی را برای کمک به این مناطق تصویب کرد که بر اساس آن، بازسازی اماکن مسکونی روستایی با سقف تسهیلات برای هر فقره ۲۵۰ میلیون ریال با دوره بازپرداخت پانزده ساله و بازسازی اماکن مسکونی شهری تا سقف هر فقره ۳۵۰ میلیون ریال با دوره بازپرداخت پانزده ساله، برعهده شبکه بانکی گذاشته شد که در تازه ترین تغییرات اعلامی از سوی دولت و بانک مرکزی، سقف تسهیلات فردی ارزان قیمت مورد اشاره برای باز سازی مناطق مسکونی شهری به ٤٠٠ میلیون ریال و در مناطق روستایی به ٣٠٠ میلیون ریال افزایش یافته است.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۲۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه

صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده با آغاز برداشت گندم از مناطق گرمسیری خرید تضمینی این محصول از طریق مراکز خرید وابسته به تعاون روستایی آغاز شد و تاکنون ۷۲ تن گندم از کشاورزان شهرستان قصرشیرین خریداری شده است.

صفایی افزود: هر ساله شبکه تعاونی‌های روستایی با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات خود نسبت به خرید تضمینی گندم بصورت مباشرتی اقدام می‌کند.

مدیر تعاون روستایی استان گفت: همزمان با خرید گندم، ۵۳ تن کلزا نیز از کشاورزان خریداری شده است.

صفایی اظهار داشت: همه مراکز خرید نسبت به تجهیز، اخذ استاندارد باسکول‌ها و تعمیرات مورد نیاز اقدام کرده اند و در دورترین نقاط استان نیز تجهیز و آماده سازی شده اند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • آغاز خرید گندم و کلزا در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر