Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@22:48:30 GMT

دهدشتی معاون وزیر ارتباطات شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۱۸۹۵۱

دکتر سیدحسین دهدشتی به عنوان معاون امور دولت، مجلس و استان های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد. ناطقان: طی حکمی توسط مهندس آذری جهرمی، دکتر سیدحسین دهدشتی به عنوان معاون امور دولت، مجلس و استان های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.
دکتر سید حسین دهدشتی، نماینده پیشین مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل سابق دفتر برنامه ریزی و هماهنگی روابط دولت و مجلس معاونت امور مجلس ریاست جمهوری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است؛ دکتر مرتضی براری که عهده دار مسوولیت معاون امور دولت، مجلس و استان های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بود نیز به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان فضایی ایران منصوب شد.
منبع: سیتنا برچسب ها: دکتر سیدحسین دهدشتی ، آذری جهرمی ، معاون وزیر ارتباطات

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۸۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند

وزیر امور خارجه گفت: هر دو کشور ایران و مصر مصصم به برقراری ارتباط هستند؛ از این رو در حال تدوین یک نقشه راه برای بازگشت به روابط دیپلماتیک هستیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه صبح امروز چهارشنبه در حاشیه نشست هئیت دولت، اظهار داشت: گفتگویی با آقای سامح شکری وزیر امور خارجه مصر در سفر اخیر داشتم و هر دو کشور مصصم به برقراری ارتباط هستند؛ از این رو در حال تدوین یک نقشه راه برای بازگشت به روابط دیپلماتیک هستیم.

وی درباره آتش بس در غزه تصریح کرد: حماس در چارچوب اصول خود پاسخی مثبت به طرح واقع بینانه مصر و قطر داده است و با این متن توافق موافقت کرده است.

وزیر خارجه افزود: اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها به وعده خود پایبند باشند و هیچ اتفاق دیگری نیفتد شاهد یک آتش بس در غزه خواهیم بود، اما نتانیاهو و افراد افراطی رژیم صهیونیستی خواهان تداوم جنگ هستند؛ زیرا اگر جنگ به پایان برسد بحران جدیدی در سرزمین‌های اشغالی پیش می‌آید.

درحال تکمیل...

دیگر خبرها

  • عضو شورای راهبردی هوش مصنوعی منصوب شد
  • ضرب الاجل کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برای دستگاه‌های کم‌کار در ارائه اطلاعات به سامانه اعتبارسنجی
  • وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ۷ شهر استان قم فردا تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند
  • زارع‌پور: ظرفیت پهنای باند کشور دو برابر شده است
  • زارع پور: ظرفیت پهنای باند کشور حدود دو برابر شده است
  • زارع‌پور: ظرفیت پهنای باند کشور حدود دو برابر شده است
  • کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه چند عضو دارد؟ ۱۲ یا ۱۳؟
  • ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • تولید و مصرف گاز در ایران سربه‌سر شده است
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور