Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مهرداد حاجی‌زاده ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه امنیت از نیازهای اساسی جامعه بشری است، افزود: امنیت اجتماعی در جامعه از بیشترین اهمیت برخوردار است زیرا بسترساز پیشرفت جوامع بشری است.

وی گفت: دشمنان برای ایجاد توقف در سرعت پیشرفت جامعه باید در حوزه اجتماعی ورود پیدا کنند بنابراین برای جلوگیری از این امر باید به صورت پیشتاز در این حوزه عمل کنیم تا جلوی هجمه‌های دشمن را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه پلیس به عنوان حافظ و ایجاد کننده امنیت اجتماعی در جامعه باید با رسانه‌ها تعامل وسیعی داشته باشد، افزود: پخش برخی از اخبار و تیترها در رسانه‌ها ناامنی را در جامعه ایجاد می‌کند که زمینه‌ساز خدشه‌دار کردن امنیت اجتماعی است؛ بنابراین لازم است رسانه‌ها در حوزه امنیت اجتماعی از بهترین تیترها استفاده کنند.

وی با تأکید بر لزوم سیانت رسانه‌ها از اقتدار پلیس، افزود: جریان سازی رسانه‌ها در حوزه امنیت اجتماعی، پذیرش مردم را در این حوزه به همراه دارد.

برگزاری جشنواره پلیس و رسانه

حاجی‌زاده با اشاره به برگزاری جشنواره پلیس و رسانه افزود: این جشنواره تا پایان سال جاری در بخش‌های خبر، عکس، کاریکاتور، مقاله، بهترین انتقاد و پیشنهاد برگزار می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه پلیس قم در همه حوزه‌های مأموریت پاسخگوی مردم است، اضافه کرد: خوشبختانه استان قم حداقل آسیب‌ها را در حوزه رسانه داشته است که این امر در سراسر کشور بی‌نظیر است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: بر اساس آمار بیشترین و سازنده‌ترین تعامل بین رسانه‌ها و پلیس در استان قم برقرار بوده است.

وی بخش عظیمی از امنیت استان قم را مدیون اصحاب رسانه دانست و افزود: استان قم در سراسر کشور بر اساس آمار امن‌ترین و آرام بخش ترین استان از نظر زائران و مسافران بوده است.

سرهنگ حاجی‌زاده بیان کرد: در آینده نزدیک نمایشگاهی از آثار و دستاوردهای خبری در استان قم برپا می‌شود تا الگوسازی و مدل‌سازی برای استان‌های دیگر شود.

مراجعه چهار هزار و ۴۸۰ نفر به مرکز مشاوره نیروی انتظامی

وی گفت: طی دو ماه گذشته از تعداد چهار هزار و ۴۸۰ نفر به دلایل خانوادگی، اجتماعی و حقوقی به مرکز مشاوره نیروی انتظامی مراجعه کردند که این مرکز بر اساس تعداد مراجعین ۴۷ درصد افزایش ارائه خدمات داشته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: از تعداد پنج هزار و ۱۸ پرونده دارای شاکی و متشاکی سه هزار و ۵۶۲ پرونده به مصالحه ختم شده است که ۸۳ درصد از پرونده‌ها را تشکیل داده است.

وی بیان کرد: علاوه بر مرکز مشاوره آرامش واقع در خیابان امام خمینی(ره)، در همه کلانتری‌های استان قم نیز مراکز مشاوره دایر شده و به ارائه خدمات به مردم می‌پردازد.

 

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۹۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۶۲۳ میلیارد ریال انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق در بازرسی مأموران این پلیس از یک انبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مهدی سبحانی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی لوازم یدکی خودرو قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۱۱۰ انواع لوازم یدکی خودروهای سنگین و گاردان قاچاق شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۶۲۳ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی، پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748552

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • معاون وزیر کشور: همه قوا در «طرح نور» حامی فراجا هستند
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!