Web Analytics Made Easy - Statcounter

هک کردن پیج اینستاگرامی مهدی قائدی توسط یک هکر در خارج از ایران، در ۲۴ ساعت گذشته داغ ترین سوژه فوتبال ایران بود است. این هکر ویدئویی از چت های این بازیکن منتشر کرد که بسیار جنجالی بود. قائدی ابتدا اسیر اشتباهات خود شد و سپس رفتار غیر اخلاقی این هکر.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هک کردن پیج اینستاگرامی مهدی قائدی توسط یک هکر در خارج از ایران، در ۴۸ ساعت گذشته داغ ترین سوژه فوتبال ایران بود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هکر ویدئویی از چت های این بازیکن منتشر کرد که بسیار جنجالی بود. قائدی ابتدا اسیر اشتباهات خود شد و سپس رفتار غیر اخلاقی این هکر.
بازیکنان از تیم های مختلف هم به دفاع از مهدی قائدی پرداخته اند و از هکر ایرانی انتقاد کرده اند. رفتار او مصداق بارز بی اخلاقی و زیر پا گذاشتن قانون است. اگر مهدی قائدی در این زمینه شکایت کند، بی شک می تواند این هکر را تا پای میز محاکمه هم بکشد اما چیزی که نمی توان آن را منکر شد، رفتار عجیب قائدی در همان ابتدای به معروفیت رسیدنش بود. فوتبالیست ها انسان های معمولی نیستند و اجازه ندارند مثل انسان های معمولی باشند. آنها به نوعی نخبه به حساب می آیند و می توانند حتی یک الگو باشند؛ درست مثل مارادونا در جام جهانی ۱۹۸۶٫ فوتبال فقط یک بازی ساده فوتبال نیست. فوتبال می تواند حتی باعث پیوند دو کشور شود. فوتبال می تواند پیام صلح و دوستی داشته باشد. امروز حتی بزرگترین سیاسیون جهان، وارد فوتبال می شوند. آمریکا برای برخورد با فساد در فیفا، اطلاعات سری در اختیار سازمان های امنیتی قرار می دهد. پوتین شخصا در مراسم قرعه کشی جام جهانی حاضر می شود و به طور کلی، نمی توان از کنار نقش فراتر از ورزش فوتبال گذشت.
در چنین شرایطی، آیا فوتبالیست ها نباید مراقب باشند؟ آیا آنها تصور می کنند با انسان های معمولی فرقی ندارند؟ فوتبالیست ها باید همواره مراقب باشد چون سلامت جسمانی آنها نقش مستقیمی با موفقیت شان در زمین فوتبال دارد. آنها چند صد میلیون پول نمی گیرند که با اسم شان خوشگذرانی کنند بلکه پول می گیرند و متعهد هستند تا به ازای آن، هر روز خود را آماده تر کنند و کیفیت بهتری ارایه دهند. ظاهرا این مسئله برای بعضی از بازیکنان اشتباه جا افتاده است. تصور می کنند استعدادی ناب و تمام نشدنی دارند و حالا به هر چیز دیگری چنگ بزنند آن استعداد سرجایش است. اما کیست که نداند ورود به مسایل حاشیه ای چگونه می تواند حتی استعداد ذاتی یک فوتبالیست را در نطفه خفه کند.
کریس رونالدو حداقل می تواند برای بازیکنان این جغرافیا یک الگوی مناسب باشد. از تک تک فوتبالیست های ایرانی خوش تیپ تر است، خوش هیکل تر است، پولدارتر است و در بالاترین سطح فوتبال دنیا توپ می زند. او یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ به حساب می آید ومخاطبش، فقط نه کشوری مثل ایران که کل دنیاست. اگر قرار بود تفکر او مثل بعضی از بازیکنان ایرانی باشد، شک نکنید رونالدویی متولد نمی شد.
نیازی نیست بعضی فوتبالیست های ایرانی پیج های خود را ببندند، فقط لازم است تفکر خود را عوض کنند.

 

خبر ورزشی

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است

سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی نوشت: ۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهاد‌های روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیات‌بخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

وی تاکید کرد: اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ‌تر از گذشته تداوم یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • با ۲۱ میلیون نفر بی سواد دمکراسی حاکم می شود؟
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • هجوم هواداران خشمگین رم به صفحه اینستاگرام آبراهام و کارسدورپ
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی