Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@20:45:09 GMT

ادعای تازه ترامپ در باره مهاجران به آمریکا

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۲۰۱۷۶

ادعای تازه ترامپ در باره مهاجران به آمریکا

به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، پایگاه اینترنتی نشریه هیل در گزارشی نوشت:  دولت ترامپ ابتدای سال جاری میلادی و در نخستین ماه های ریاست جمهوری خود نظام پذیرش مهاجر را در آمریکا به باد انتقاد گرفت و اکنون نیز مدعی شده مهاجرانی که از هائیتی وارد این کشور می شوند همگی ایدز دارند. 

بر اساس این گزارش که ابتدا در روزنامه ی نیویورک تایمز منتشر شده ، ترامپ تنها به مهاجران هائیتی اهانت نکرد بلکه گفت آنانی که از نیجریه وارد آمریکا شده اند هرگز به لانه هاشان در آفریقا باز نمی گردند و مهاجران افغان هم از پناهگاه تروریست ها به آمریکا آمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این گزارش ، رئیس جمهور این سخنان را در ماه ژوئن در دیداری خصوصی ایراد کرده و به شدت از کافی نبودن تلاش ها برای متوقف کردن روند دریافت ویزای آمریکا از سوی خارجی ها انتقاد کرده است. 
کاخ سفید در واکنش به این گزارش ادعا کرده ترامپ هرگز در اشاره مهاجران هیچ کشوری از واژه های ایدز و لانه استفاده نکرده است. 

یکی از شعارهای انتخاباتی دونالد ترامپ ، توقف مهاجرت به آمریکا بود. او در دیدار خصوصی یاد شده گفت دوستان تماس می گیرند و می گویند این میزان مهاجرت به کشور احمقانه است. 

ترامپ ، در نخستین سال ریاست جمهوری در پی آن بود که مهاجرت را محدود کند. در روزهای ابتدایی ، او فرمانی اجرایی امضا و ورود شهروندان چندین کشور مسلمان را به آمریکا ممنوع اعلام کرد. اما این ممنوعیت با مشکلات حقوقی روبرو شد و برخی قضات فدرال موفق شدند اقدام او را عقیم بگذارند. 

ترامپ همچنین ساخت دیواری بزرگ را بین آمریکا و مکزیک در دستور کار قرار داده - شاید مهمترین وعده ی انتخاباتی او همین دیوار باشد - اما هنوز نتوانسته بودجه ی لازم را برای این طرح تامین کند.  

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای بلینکن: تنها مانع بین ساکنان غزه و آتش‌بس، حماس است

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز؛ «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا، جنبش حماس را به کارشکنی در مسیر آتش بس متهم کرد و مدعی شد: تنها مانع بین ساکن غزه و آتش بس، حماس است.

بیشتر بخوانید؛ حماس: برای توافق درباره آتش‌بس و تبادل اسرا به قاهره می‌رویم

وی تاکید کرد: ما منتظر هستیم تا حماس با آتش بس و آزادی گروگان‌ها موافقت کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، وزیر خارجه آمریکا درباره رفح و تجاوز زمینی احتمالی رژیم صهیونیستی به آن گفت: موضع ما ثابت است و باید قبل از تصمیم اسرائیل برای ورود به رفح، یک طرح روشن برای حفاظت از غیرنظامیان ارائه شود.

وی در عین حال اذعان کرد که عملیات بزرگ ارتش اسرائیل در رفح خسارتی فراتر از حد انتظار(حد قابل قبول) به همراه خواهد داشت.

وزیر خارجه آمریکا همچنین از امکان تشکیل کشور مستقل فلسطینی با حفظ امنیت اسرائیل سخن گفت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1229390 برچسب‌ها حماس

دیگر خبرها

  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی از طریق سایت «سهما»
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • ثبت کد ارسالی برای استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • نشریه تایم: حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!
  • حاکمیت کنونی افغانستان زمینه بازگشت مهاجران از ایران را فراهم کند
  • ادعای بلینکن: تنها مانع بین ساکنان غزه و آتش‌بس، حماس است
  • حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!