Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از السومریه‌نیوز، ستاد اطلاع‌رسانی جنگ در عراق، عصر روز گذشته در بیانیه‌ای استقرار نیروهای الحشد الشعبی در مرز مشترک با سوریه را تکذیب کرد.

در این بیانیه آمده است: «برخی رسانه‌های خبری گزارش‌هایی ادعایی مبنی بر استقرار دوباره نیروهای الحشد الشعبی نزدیک مرزهای سوریه، منتشر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا فرمانده عملیات مشترک تأکید می‌کند که مرزهای عراق و سوریه تحت سیطره نیروهای مرزی و ارتش عراق هستند و این مناطق در معرض هیچ حمله‌ای از داخل مرزهای سوریه قرار نگرفته است.»

فرمانده عملیات مشترک عراق تصریح کرد: «بخش‌های مرزی در شمال رود فرات -از بخش سوریه- تحت اشغال داعش است و این مناطق هر از گاهی در معرض حملات قرار می‌گیرد ولی نیروهای ما با جدیت به این حملات واکنش نشان می‌دهند».

«احمد حمید العلوانی» رئیس شورای استانداری الانبار، یکشنبه گذشته اعلام کرده بود که مرزهای مشترک عراق و سوریه کاملا امن هستند و هماهنگی در سطح عالی میان دستگاه‌های امنیتی برای برقراری امنیت در این استان وجود دارد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۲۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند