Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کوهبنان با اشاره به وسعت زلزله و خسارات وارد شده به ساختمان‌ها در زلزله کوهبنان گفت: ماشین‌آ‌‌لات آواربرداری موجود در مناطق زلزله‌زده کوهبنان کافی نیست.

محمدرضا مهدلو در گفت‌وگوبا خبرنگار تسنیم در کوهبنان، با اشاره به وقوع زلزله 5.2 ریشتری شامگاه پنجشنبه در کوهبنان اظهار داشت: تیم‌های امدادی و ارزیابی در ساعات اولیه زلزله در منطقه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا کنون هزار و 500 تخته چادر در بین مردم آسیب‌دیده توزیع شده است گفت: لوازم گرمایشی و نفت سفید رایگان در بین مردم زلزله‌زده در حال توزیع است.

فرماندار کوهبنان با اشاره به اینکه اسکان اضطراری در روزهای اولیه پس از زلزله انجام شده است گفت: خوشبختانه اضطراب و نگرانی پس از زلزله در بین مردم کوهبنان کاهش پیدا کرده و آرامش نسبی در منطقه و در بین مردم حاکم است.

وی با اشاره به اینکه آواربرداری ساختمان‌های آسیب‌دیده آغاز شده است گفت: ماشین‌آ‌‌لات آواربرداری موجود در مناطق زلزله‌زده کوهبنان کافی نیست و با توجه به شدت زلزله و وسعت منطقه زلزله‌زده کوهبنان نیازمند ماشین‌آلات بیشتر است.

انتهای پیام/

R7860/P1486/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری آئین گرامیداشت روز معلم در منطقه پدافند هوایی شمالغرب ارتش برگزار شد.

امیرسرتیپ دوم عظیمی، گفت: تعلیم و تربیت سازنده زمینه ساز جامعه بالنده و پویا است و تلاشگران عرصه علم و دانش باید از حداکثر بسترها و ظرفیت‌ها مطابق ارزش‌های اسلامی استفاده کنند.

وی افزود: در برنامه‌های تربیتی و آموزشی باید توجه ویژه ای به ارزش‌های اصیل اسلامی ایرانی شود تا شاهد ساخت ایرانی قوی و مقتدر در تمامی عرصه‌ها باشیم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب با بیان اینکه تربیت و آموزش سرمایه‌ی انسانی یکی از ضرورت‌ها و لازمه‌ی رشد و توسعه در هر سازمانی است گفت: امروز کارکنان ارتش، جوانانی مؤمن و متعهد به مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند که توانسته اند در آمادگی دفاعی و افزایش بازدارندگی کشور نقش بسزایی داشته باشند.

وی تصریح کرد: پدافند هوایی توانسته است با شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب و با بکارگیری روش‌های خلاقانه و مبتکرانه در ارتقای توان رزم نیروهای مسلح افتخارات بزرگی را رقم بزند.

کد خبر 6094182

دیگر خبرها

  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • وقوع زلزله در این استان
  • میزبانی مردم کوهبنان از یک شهید گمنام
  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • ساواک چطور «شیخ احمد کافی» را حذف کرد؟
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است
  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است 
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب