Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  حجت الاسلام والمسلمین محسن سنجری در خصوص برنامه های سازمان بسیج اساتید، طلاب و ورحانیون استان کرمان به مناسبت گرامیداشت نهم دی ماه گفت: برای حضور گسترده روحانیون، طلاب و علما در این تجمع عظیم در مرکز و شهرستان ها برنامه ریزی هایی صورت گرفته است که ان شالله حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان ابراز کرد: با هماهنگی مدیریت حوزه علمیه کرمان، حرکت روحانیون و طلاب از حوزه های علمیه به سمت محل تجمع در کل استان است که در مرکز استان، از سه راه گنجعلیخانی به طرف حسینیه ثارالله می باشد.

 

وی عنوان کرد: برنامه دیگر، برگزاری جلسات بصیرتی وآگاه سازی مردم در شهرها، روستاها و مساجد با حضور روحانیون و صحبت و تبیین حادثه فتنه ۸۸ و قیام ۹ دی است؛ همچنین از طریق دفاتر امام جمعه در حال پیگیری هستیم که بخشی از خطبه های نمازجمعه این هفته حتما به تبیین روز نه دی اختصاص یابد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سنجری با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی برای بررسی ابعاد مختلف فتنه ۸۸ در حوزه های علمیه ابراز کرد: در شب ۹ دی بناداریم دریکی از حوزه های علمیه کرمان نشستی برگزار کنیم که هنوز درحال رایزنی هستیم؛ همچنین به شهرهای جنوبی و شمالی نیز در این راستا برنامه هایی داده شده تا با استفاده از اساتید خبره، بحث وتبادل اطلاعات صورت گیرد.

 

وی بیان کرد: برنامه های تلویزیونی و رادیویی نیز کار شده و گروه تلویزیونی سپاه مصاحبه هایی داشته است که در ایام ۹ دی پخش می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین سنجری به حضور مسئول دفاتر نمایندگی سپاه، فرمانده حوزه ها، روحانیون و مدیران مسئول سازمان تبلیغات شهرستان ها در ویدیو کنفرانس امروز به منظور توجیه آنها درخصوص جلسات برنامه ریزی شده اشاره کرد واظهار داشت: موضوعات بحث در جلسات شامل ارتباط فتنه با کشورهای خارجی به ویژه آمریکا، قدرت بسیج کنندگی نظام اسلامی در مقابل فتنه و انحرافات، فتنه و نقش آن در اقتصاد ملی، فتنه و نقش آن در امنیت ملی و جداسازی جریان اصلاحات از فتنه می باشد.

 

وی افزود: همچنین توجه به شهدای فتنه، نقش ولایت در خنثی نمودن فتنه، نقش مردم در خنثی سازی فتنه و توجه به فتنه های آتی و توجه به فتنه های صدر اسلام از موارد دیگری است که درخصوص آن بحث خواهد شد.

 

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان خاطرنشان کرد: این مسائل در ویدیو کنفرانس به عنوان برنامه به دوستان داده می شود و دردستور کار قرار می گیرد و طی این هفته، در مراکز علمی، حوزه ها و پایگاه های بسیج مطرح می شود.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • تجلیل از معلمان پیشکسوت و فداکار اصفهانی در صحن علنی شورا
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد