Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@17:17:15 GMT

گردهم آیی اقوام ایرانی

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۲۵۳۴۳

‍‍‍‍‍‍

هشتمین جشنواره اقوام ایرانی که از 26 آذر در فرهنگسرای بهمن آغاز شده تا 12 دی ماه ادامه دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

غلامعلی کاظمی از اقوام قشقایی کشور و مدیر برپایی جشنواره، در بر نامه روی خط خبر گفت: در این جشنواره همه اقوام از سراسرکشور  با آداب و رسوم خاص منطقه خود  هنر ها و سوغات های استان خود را به نمایش گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه امسال نیز 21 استان کشور در این جشنواره شرکت دارند افزود: در قسمتی از جشنواره اقوام مختلف اعم از کرد وعرب و فارس هنر های خود را به نمایش می گذارند، و در بخشی دیگر از جشنواره که شامل 60 غرفه است به عرضه محصولات و سوغاتی های هر استان تعلق دارد.  

او اتحاد بین اقوام مختلف ایرانی و آشنایی با جشن ها ورسوم مختلف را از مهم ترین اهداف جشنواره امسال برشمرد.

غلامعلی کاظمی زمان بازدید از جشنواره را 8 تا 22 اعلام کرد.

احد ملکی علیشاه  دیگر شرکت کننده این دوره از جشنواره از اقوام آذربایجانی نیز در برنامه روی خط خبر گفت: گروه موسیقی در جشنواره امسال سه نفره است . وی استقبال مردم از جشنواره را بسیار عالی ارزیابی کرد و گفت: همه تلاش ما و گروه موسیقی شاد کردن مردم و زمان های شاد خلق کردن است.

  دانلود  

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم

حسین صمصامی، در برنامه‌ای تلویزیونی از ماجرای انتظاراتی که اقوام و فامیل بخاطر حضورش در وزارت اقتصاد از او داشتند روایت کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، حسین صمصامی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، با حضور در برنامه بهارستان دوازدهم، تاکید کرد: در حال حاضر اقوام، از جمله باجناق بنده از من شاکی هستند و می‌گویند «زمانی که وزارت اقتصاد بودی یک وام برای ما جور نکردی.»

وی که در دولت محمود احمدی‌نژاد مدتی به عنوان سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی مشغول به فعالیت بود، می‌گوید: برای خیلی‌ها که مستحق بودند دستور دادم که وام بدهند، ولی به ناحق برای کسی که کاری انجام نمی‌دهد و حق او نیست، هیچ وقت چنین کاری انجام ندادم.

دیگر خبرها

  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • مهم‌ترین هدف جشنواره اقوام ایران زمین پر کردن شکاف بین نسلی است
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • آریایی‌ها چه کسانی بودند؟/ نگاهی عمیق به مهاجرت آریایی‌ها به فلات ایران
  • از طاقبستان تا بیستون همسفر با رادیو ایران
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT
  • تجار افغانستانی در نمایشگاه توانمندی های صادراتی + فیلم