Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@10:13:45 GMT

رهایی جوان محکوم به قصاص پس از ۱۳ سال در کارون

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۲۶۷۸۱

حوادث رکنا: یک جوان محکوم به قصاص نفس با تلاش رئیس و اعضای شورای حل اختلاف شهرستان کارون، پس از ۱۳ سال از اعدام رهایی یافت.

در سال ۱۳۸۳ دو جوان در شهرستان کارون با هم درگیر می‌شوند و یکی از آنان به ضرب چاقو به قتل Murder می‌رسد، پرونده‌ قاتل The Murderer پس از دستگیری در شعبه ۱۶ دادگاه کیفری اهواز مورد رسیدگی قرار می‌گیرد که با رای این دادگاه قاتل به قصاص نفس محکوم و حکم صادره توسط دیوان عالی کشور به تایید رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهت ایجاد صلح و سازش با ارجاع این پرونده به شورای حل اختلاف کارون با تلاش مستمر رئیس و اعضاء شورای حل اختلاف این شهرستان و جمعی از معتمدان و بزرگان، طی چندین جلسه جوان محکوم به قصاص توسط اولیاء دم مورد عفو و گذشت قرار می‌گیرد و این پرونده بعد از ۱۳ سال منتهی صلح و سازش شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای «العهد الأبدی» در کارون

ایسنا/خوزستان به منظور اشاعه‌ فرهنگ و هنر و در راستای فعالیت‌های هنری، نمایشنامه عربی «العهد الأبدی» کاری از هنرمندان گروه تئاتر اشراق شهرستان کارون به صحنه می‌رود.

سید کاظم قریشی، کارگردان این نمایش، در این باره به ایسنا گفت:  این نمایش با همت هنرمندان گروه تئاتر اشراق شهرستان کارون از ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در فرهنگسرای مهدیه کوت عبدالله اجرا می‌شود.

این پیشکسوت تئاتر افزود: نمایش «العهد الابدی» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کارون، شهرداری و شورای اسلامی شهر کوت عبدالله، فرهنگسرای مهدیه و انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کارون روی صحنه می‌رود.

این نویسنده گفت: این نمایش به مسایلی درباره‌ مرگ، زندگی، امید و جایگاه زن در جامعه می‌پردازد.

نویسنده این نمایش سالم باوی، کارگردان سید کاظم قریشی و  بازیگران هادی ناصری، آمنه ناصری، عزیزه سینایی، عدنان ناصری، رضا باوی و مرام ناصری هستند.

مشاور هنری: عبدالعظیم عساکره، موسیقی و افکت و منشی صحنه: فردوس ناصری و روابط عمومی: سید احسان نوری از دیگر عوامل نمایش «العهد الابدی» به شمار می‌آیند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران
  • ۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد
  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف