Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-09@07:10:43 GMT

دستگیری سارق به عنف در تربت حیدریه

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۲۸۲۰۳

حوادث رکنا: با تلاش ماموران آگاهی شهرستان تربت حیدریه سارق به عنف شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ اکبر آقابیگی، رئیس پلیس Police شهرستان تربت حیدریه در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس (110) مبنی بر وقوع یک فقره سرقت Stealing به عنف واقع در روستای عریان این شهرستان شناسایی و دستگیری سارقان به عنف در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس شهرستان تربت حیدریه افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد مالباخته در ساعت 19 شب گذشته پس از فروش زعفران در هنگام مراجعت در درب منزلش در روستای عریان 3 نفر با سر و صورت پوشیده با یکدستگاه خودرو پژو با تهدید سلاح سرد و چاقو وهمچنین ضرب و شتم شاکی مبلغ 210 میلیون ریال وجه نقد رابا توسل به زور به سرقت می برند.
وی افزود: مالباخته بلافاصله برای مداوا به بیمارستان منتقل و پرونده در اختیار تیم مجربی از کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
رئیس پلیس شهرستان تربت حیدریه خاطر نشان کرد: با اقدامات فنی و پیچیده پلیسی و بررسی دوربین های مدار بسته یکی از عاملان سرقت به نام حسن که جوانی 38 ساله است شناسایی و با هماهنگی قضایی در اقدام غافلگیرانه پلیس دستگیر شد.
وی گفت: متهم ابتدا منکر موضوع سرقت گردید ولی در ادامه با مواجه شدن با مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشود وبیان داشت که نمن داماد این خانواده هستم وبا انگیزه انتقام جویی در یک اختلاف خانوادگی به همراه دو نفر از دوستانم به هویت محمد و صادق که ساکن مشهد هستند اقدام به سرقت به عنف کردیم.
آقا بیگی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سایر متهمان که طی بررسی های بعمل امده دو نفر از اراذل و اوباش بنام مشهد بوده و چندین فقره سرقتهای خشن در سوابق انان موجود است ادامه دارد عنوان داشت : متهم با دستور مقام قضائی روانه زندان Prison شد.
وی در ادامه به شهروندان توصیه کرد: از به همراه داشتن وجه نقد زیاد و اشیاء گران قیمت در هنگام تردد در اماکن خلوت و ساعات خلوت شب خودداری کنید.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی اشنویه از دستگیری دو سارق حرفه‌ای موتورسیکلت‌ در این شهرستان خبر داد.

علی توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان در خصوص سرقت موتورسیکلت در اشنویه موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا و در تداوم طرح‌های امنیت محله محور با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اشنویه در عملیاتی ضربتی، دو نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار موتورسیکلت شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی اشنویه گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

توکلی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضائی شده و روانه زندان شدند.

کد خبر 751859

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • اعتراف ۳۰ سارق به ۶۱ فقره سرقت در اصفهان
  • بازداشت سارق پل های عابر پیاده در جنوب تهران
  • شناسایی حدودسه هزار و ۸۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل