Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهرستان لنده گفت: علل و عوامل فتنه سال88 باید برای عموم مردم تبین و تشریح شود تا بصیرت ملت در خصوص فتنه های جدید آمادگی داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده؛ حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در خصوص نهم دی گفت: 9دی ماه یکی از مهمترین و سرنوشت ساز ترین روز های تاریخ انقلاب اسلامی در معرفی فتنه و عوامل فتنه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مثلث شوم امریکا، اسرائیل و انگلیس نقش اساسی را در فتنه 88 داشته اند که برخی عوامل داخلی نیز با این هفته همراه شده بودند.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد:هدف اصلی از تشکیل این مثلث شوم، فتنه انگیزی در کشور و زمینه سازی برای براندازی نظام بود.

وی تاکیدکرد: ملت ایران همه به عوامل فتنه و هم به کسانی که قصد براندازی نظام را داشتند با اقیانوسی از بصیریت و آگاهی پاسخی دندان شکن به فتنه گران دادند.

محمودی اصل اظهارکرد: علل و عوامل فتنه سال88 باید برای عموم مردم تبین و تشریح شود تا بصیرت ملت در خصوص فتنه های جدید آمادگی داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: با وجود گذشت 8 سال از فتنه 88 هنوز عده ای به دنبال به چالش کشاندن فتنه88 هستند که باید به این ها گفت این تذهبون.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه دو رکن اساسی برای تبین و تشریح ابعاد فتنه 88 برای نسل جوان کشور هستند.

وی تاکیدکرد: همه صنوف، دانشجویان، دانش آموزان و در خط مقدم این ها مسئولان باید در روز 9دی ماه حضوری فعال داشته باشند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، دست اندرکاران و جمعی از بازیگران سریال «نون خ ۵» فردا ـ سه شنبه ـ با حضور در واحد ارتباط با مخاطبان (۱۶۲)، به صورت مستقیم و بی‌واسطه پاسخگوی نقد و نظرات مردم خواهند بود.

پس از آن نشست خبری این سریال با حضور اصحاب رسانه به میزبانی اداره کل روابط عمومی سازمان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند