Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما، اين نمايشگاه با مجوز رسمي سازمان توسعه تجارت ايران و شرکت سهامي نمايشگاه هاي بين المللي جمهوري اسلامي ايران و به همت اتحاديه صادر کنندگان مبلمان برگزار خواهد شد.
در اين نمايشگاه علاوه بر توليد کنندگان داخلي نمايندگاني از کشور هاي چين ، کره جنوبي، ايتاليا و تايوان حضور خواهند داشت و در فضايي به وسعت 9 هزار متر مربع آخرين توانمندهاي خود را در معرض ديد عموم قرار مي دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نمايشگاه امسال با شعار نمايشگاه سکوي صادراتي آغاز به کار مي کند و صادرات مهمترين اولويت برپايي خواهد بود.
حمايت از توليد مبلمان اداري با طراحي ايراني و فرهنگ سازي و تشويق فعاليت هاي صادراتي و فراهم کردن بستر ارتقاي سطح کمي و کيفي طراحي، توليد ، فروش و صادرات توليدات و محصولات ايراني مهمترين اهداف برپايي نمايشگاه است.
هفتمين نمايشگاه بين‌المللي مبلمان اداري از 21 تا 24 به مدت 4 روز در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران گشايش مي يابد و طي اين مدت همه روزه از ساعت 9 تا 17 پذيراي حضور علاقه مندان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران شهرضا گفت: این نمایشگاه با منتخبی از آثار تجسمی هنرجویان گرافیک و انیمیشن هنرستان هنرهای زیبا در نگارخانه حکیم الهی شهرضا بر پا شده است.


ولی الله توکلی بیان داشت: بیش از ۵۰ اثر در زمینه های عکاسی، عروسک سازی، طراحی دیجیتال، چاپ دستی، پوستر و طراحی به نمایش در آمده که نتیجه تلاش های یک ساله هنرجویان در شناخت جهان هنر و مهارت آموزی در شیوه های مختلف هنری است.
این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت ماه صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی
  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • معناهای آشکار و پنهان در پوستر نمایشگاه امسال کتاب تهران
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • کارگاه اموزشی هنرمند ایرانی در قزاقستان