Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان کرمان، محسن صیفوری صبح امروز در حاشیه بازدید از مناطق زلزله‌زده این شهرستان اظهار داشت: آسیب‌های ناشی از زلزله به‌حدی است که اکثر خانه‌های شهر کوهبنان و دهستان جور خسارت جدی دیده‌اند و از نخستین لحظه وقوع زلزله نیروهای انتظامی در کنار نیروهای نظامی با حضور در منطقه در راستای برقراری نظم و امنیت حضور پیدا کردند تا مانع از سوء استفاده فرصت‌طلبان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی کوهبنان خاطرنشان کرد: متاسفانه در زلزله شب یلدای کوهبنان تعدادی از وسایل نقلیه در زیر آوار قرار گرفتند که برای هرگونه اقدامی باید به فرماندهی انتظامی یا کلانتری شهر کوهبنان مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: این روزها تعدادی از افراد خواسته یا ناخواسته به ایجاد جو روانی در فضاهای مجازی اقدام می‌کنند که با شایعه‌پراکنی موجب تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم می‌شوند لذا پلیس فتا در اقدامی ویژه نسبت به رصد تمام کانال‌ها و گروه‌های فضای مجازی بسنده کرده تا با متخلفان در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌ای برخورد کنند.

صیفوری از مردم مناطق زلزله‌زده خواست: هرگونه مورد مشکوک را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیروهای مستقر در مناطق زلزله‌زده گزارش دهند یا با شماره تلفن 110 تماس حاصل کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان کوهبنانی که قصد جابه‌جایی وسایل زندگی خود را دارند باید با پلیس انتظامی شهرستان هماهنگی کنند در غیر این صورت از جابه‌جایی وسایل آنان جلوگیری خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد

چالوس- فرمانده انتظامی چالوس از دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محسن سلیمانی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیداها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد و مسوولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی، افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • زبان طنز نیشدار است
  • پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران با روایت صفحات مجازی
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • خودروهای برقی خطرناکند؟
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد