Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- ایرنا- مسئول برنامه ریزی و مشاور عالی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر برای به صفر رساندن فساد اداری در دستگاههای اجرایی و سازمانها تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام یدالله حبیبی بعد از ظهر یکشنبه در همایش دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی و معاونان پرورشی استان بوشهر افزود: اعضای این ستاد در کاهش مشکلات و معضلات جامعه نقش مهمی برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: تعیین دبیر شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دستگاههای اجرایی به منزله تحقق مطالبه مردم، تکریم ارباب رجوع و برخورد قاطع با فساد اداری است.
حبیبی اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر رمز حیات دین است و احیای این فریضه مهم الهی باید از دستگاههای اجرایی آغاز شود.
وی تصریح کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید از کلیات عبور و برای احیای این فریضه به مباحث مورد نیاز جامعه بپردازند.
این مقام مسئول با تاکید بر احیای هرچه بیشتر فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: برخی منکرها باید با تشخیص به موقع، تجویز مناسب و مراقبت ویژه به مرور آنها را در جامعه ریشه کن کرد.
حبیبی تاکید کرد: در این ارتباط الگوسازی، بهبود روش‌ها و قدردانی از آمران به معروف در دستور کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر قرار دارد.
وی یادآور شد: در عرصه آموزش نیز با برگزاری کلاس‌های مناسب و چاپ کتاب قانون گام های تاثیرگذاری برای نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه برداشته می ‌شود.
6047/7212/1772 **خبرنگار: عبدالصمد شهریاری **انتشار دهنده: مجید ملازاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۵۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است

اولین جلسه هیئت نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان لرستان امروز با حضور مدیر ستاد اقامه نماز لرستان، نمایندگان دفتر نماینده ولی فقیه در استان، سازمان برنامه ریزی، استانداری، آموزش و پرورش، ارشاد اسلامی ،علوم پزشکی و شرکت گاز برگزار شد.

حجت الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه لرستان امروز در جلسه هیئت نظارت ارزیابی ستاد اقامه نماز استان اظهار داشت: این کارگروه با عنایت به مفاد بند ب ماده ۸ نظام نامه جامع ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور و با هدف نظارت بر میزان تحقق برنامه‌های مصوب دستگاه‌های اجرایی، نظارت بر وضعیت برگزاری نماز جماعت دستگاه و همچنین نگهداشت فضاهای اقامه نماز تشکیل شده است.

وی گفت: بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از بی توجهی به امر نماز است و اگر جوانان بیشتر به سمت نماز گرایش یابند بسیاری از این آسیب ها مرتفع می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان خاطرنشان کرد: همچنین نماز برای همگان فرصتی ارزشمند است و همه باید از این فرصت و ظرفیت مهم جهت برطرف کردن دغدغه ها و منویات رهبر معظم انقلاب که همان کاهش آسیب‌های اجتماعی است، استفاده کنند.

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه باید از خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) بخواهیم تا آثار و برکات نماز را در وجود و نهاد افراد نمایان کنند، خاطرنشان کرد: نماز به فرد نمازگزار اطمینان قلبی و آرامش بی نظیری می دهد که این نیاز گمشده امروز بشریت است.

وی در پایان گفت: اقامه نماز اول وقت به جماعت و در دستگاه های اجرایی باید از اولویت برنامه‌های هر فرد مسلمان باشد تا با برنامه‌ریزی و حضور به موقع، نماز را اول وقت در ادارات استان و با جماعت اقامه کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم