Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژنرال رابرت نلر از ۳۰۰ تفنگدار آمریکایی مستقر در نروژ خواست که برای یک جنگ تمام عیار آماده باشند.

به گزارش دویچه وله؛ او گفت: «امیدوارم که پیش‌بینی‌های من درست نباشد اما جنگی در شرف وقوع است و شما فراموش نکنید که برای چه اینجا هستید.»

تفنگداران آمریکایی در تروندهایم نروژ درماه ژانویه سال جاری برای پشتیبانی از مرکز فرماندهی آمریکا در اروپا و ناتو مستقر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های آمریکا گزارش می‌دهند که این ژنرال ارشد به عنوان یکی از اعضای "ستاد مشترک ارتش" مسئول برنامه‌ریزی اضطراری در پنتاگون است.

سخنگوی رابرت نلر گفت که در نقل قول ژنرال نلر به دشمن مشخصی اشاره نمی‌شود و این سخنان بیشتر برای انگیزه دادن به سربازان بوده است. به گفته او، سخنان نلر می‌بایست تشویقی برای سربازان آمریکایی باشد تا همچنان به تمرینات سخت نظامی ادامه دهند؛ زیرا فکر یک جنگ قریب‌الوقوع به سربازان انگیزه بیشتری برای آمادگی می‌دهد.

او همچنین به واشنگتن پست گفته است: «من نمی‌توانم یک فرمانده نظامی حرفه‌ای را تصور کنم که به سربازان خود پیشنهاد دهد به منازعه فکر نکنند.»

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۳۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی رژیم صهیونیستی از حملات سایبری/ تلاش برای ساخت «گنبد الکترونیکی»

به گزارش قدس آنلاین، رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) اعلام کرد که برای مقابله با حمله‌های سایبری قصد دارد «گنبد الکترونیکی» ایجاد کند.

«آویرام آتزابا» رئیس‌ بخش همکاری بین‌المللی در «اداره سایبری» رژیم صهیونیستی در این باره گفت: از آغاز جنگ هفت اکتبر شمار حمله‌های سایبری علیه [رژیم] اسرائیل افزایش یافته است.

وی این حملات سایبری را «جنگ خاموش و نامرئی» خواند و اضافه کرد: تل‌آویو از آغاز جنگ غزه با ۸۰۰ حمله بزرگ سایبری مواجه بوده است.

به گفته این مقام صهیونیست، این حملات نهادهای دولتی و زیرساخت‌های نظامی و غیرنظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

زیرساخت‌های اصلی رژیم صهیونیستی در طول چند ماه گذشته شاهد حملات مداوم سایبری بوده است.

در این مدت از سایت‌های نظامی، امنیتی و مدنی رژیم صهیونیستی تا شرکت‌های بزرگ میزبانی داده این رژیم، آماج حملات سایبری قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تحرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • احرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • کلافگی رژیم صهیونیستی از حملات سایبری/ تلاش برای ساخت «گنبد الکترونیکی»
  • جابجایی جنگنده‌های آمریکایی در خلیج فارس
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند
  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین
  • حمایت دانشجویان آمریکایی از مردم غزه از اثرات عملیات «وعده صادق» بود