Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، آبی‌های تهران که با آمدن شفر، جان تازه‌ای گرفته‌اند، حالا روی مدار برد حرکت می‌کنند و بازیکنان جوان این تیم که پیش از این پشت خط مانده بودند، فرصت خوبی برای نشان دادن خودشان پیدا کرده‌اند.

 

یکی از این جوان‌ها سید حسین حسینی، دروازه‌بان مطمئن و آینده‌دار استقلال است که با عملکرد خوبش، پس از سال‌ها نوید حضور یک نگهبان شش دانگ را درون قفس توری تیمش و همچنین تیم ملی می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آبی‌های تهران به لطف سیوهای دیدنی حسینی، در 8بازی اخیر لیگ، 7بازی را با بدون گل خورده به پایان رسانده‌اند و دروازه‌بان جوان استقلال حالا صاحب 6کلین شیت پیاپی است.

 

 

همین مساله باعث شده تا سرمربی تیم‌ملی نگاه ویژه‌ای به حسینی داشته باشد و حتی گفته می‌شود عملکرد نامطمئن بیرانوند با وجود مدافعان پخته پرسپولیس درون دروازه این تیم، نظر سر مربی تیم‌ملی را به سمت دروازه‌بان استقلال جلب کرده چرا که حسینی در بازی‌هایی که انجام داده، جور اشتباهات مدافعان جوان تیمش را هم کشیده است‌!

 

دروازه‌بان استقلال با ثبت دو کلین شیت دیگر، رکورد بیرانوند را هم خواهد شکست و با این حساب اگر او به درخشش خود ادامه دهد، یکی از مسافران‌ روسیه خواهد بود و حتی ممکن است در بازی‌های جام جهانی هم جای دروازه‌بان پرسپولیس را بگیرد.

برنا

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجالی‌ترین صحنه دیدار پرسپولیس و نساجی

به گزارش "ورزش‌ سه"، در دقیقه 69 و چند ثانیه پیش از باز شدن دروازه نساجی مازندران برای بار دوم که روی یک فرار تماشایی و یک ضربه بغل پای دقیق توسط اوستون اورونوف رقم خورد، محمدرضا حسینی برای زدن توپی با گئورگی گولسیانی، هم‌تیمی سابقش در سپاهان، به هوا پریده بود و پس از فرود، هر دو بازیکن نقش بر زمین شدند. 

پس از این برخورد بازیکنان پرسپولیس بلافاصله ترتیب یک ضدحمله را دادند، اما بازیکنان نساجی و در راس آنها فرهاد زامهران و مهرداد عبدی معتقدند بودند که برخورد گولسیانی و حسینی از ناحیه سر بوده و بازی باید بلافاصله برای مداوای بازیکن باتجربه قرمزپوشان مازندرانی متوقف شود؛ این البته چیزی نبود که پرسپولیسی‌ها در آن دقایق مسابقه به آن اعتقادی داشته باشند و با ادامه بازی موفق به ثبت گل دوم هم شدند.

پس از ثبت گل دوم پرسپولیس علیرضا بیرانوند و پزشک نساجی بالای سر محمدرضا حسینی آمدند و مداوای او را آغاز کردند که البته خوشبختانه اتفاقی برای این بازیکن باتجربه وخوش اخلاق فوتبال ایران نیفتاده بود. 

همچنین پرس‌و‌جوی خبرنگار "ورزش‌ سه"، نشان می‌دهد که حسینی امروز بدون استراحت در آخرین تمرین تیمش حاضر بوده و در این روزهای حساس باشگاه نساجی مازندران مشکلی برای حضور در 4 بازی باقی مانده تیمش ندارد.

عکس‌ها: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • جنجالی‌ترین صحنه دیدار پرسپولیس و نساجی
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد