Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر با اشاره به ثبت هزار و ۱۰۸ مورد طلاق در استان طی سال جاری، گفت: در این مدت طلاق در استان بوشهر ۱۱.۵ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، کیامرث صالحی‌نیا صبح دوشنبه در نشست مدیران استان بوشهر اظهار داشت: حسین، امیرعلی، علی، امیرحسین، ابوالفضل، رضا، علیرضا، محمدطاها و امیرحسین ۱۰ نامی بودند که بیشترین فراوانی را در نوزدان پسر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر خاطرنشان کرد: فاطمه، زهرا، زینب، رقیه، فاطمه زهرا، هم بیشترین فراوانی را در نام‌های دختران دارند.

پایان اعتبار کارت‌های ملی

صالحی‌نیا با بیان اینکه امسال پایان اعتبار کارت‌های ملی قبلی است، اظهار داشت: از سال آینده کارت ملی هوشمند کاربردی می شود و اکنون ایستگاه سیار اخذ کارت هوشمند برای خدمت به جانبازان و معلولان هم مهیا شده است.

وی با اشاره به مزیت‌های کارت هوشمند تصریح کرد: بی نیازی به حمل مدارک هویتی، جلوگیری از تضییع حقوق فردی و اجتماعی، پیشگیری از جعل و کلاهبرداری، تامین امنیت حقوق افراد و ... از جمله مزایای کارت ملی هوشمند است.

۴۲۹ هزار نفر برای کارت ملی مراجعه نکرده‌اند

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر  اضافه کرد: ۴۲۸ هزار و ۴۶۹ نفر از جمعیت استان درخواست کارت ملی هوشمند کرده‌اند که از این تعداد ۳۰۴ هزار و ۲۷۱ نفر کارت ملی هوشمند دریافت کرده و ۴۲۹ هزار و ۶۱۶۱ نفر از جمعیت واجد شرایط استان هنوز کارت ملی هوشمند دریافت نداشته‌اند.

صالحی‌نیا از استاندار بوشهر درخواست کرد طی یک ابلاغیه به دستگاه‌های اجرایی، کارکنان ادارات استان که کارت ملی هوشمند دریافت نکرده‌اند نسبت به دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

کاهش ازدواج و طلاق و موالید

وی به آمار تولد، وفات، ازدواج و طلاق در استان اشاره کرد و گفت: در سال جاری تاکنون، پنج هزار و ۳۸ ازدواج در استان ثبت شده که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته ۱۲.۷۱ درصد کاهش دارد.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر بیان کرد: همچنین در این مدت یک هزار و ۱۰۸ مورد طلاق در استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱.۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

افزایش وفات

صالحی‌نیا اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۱۴ هزار و ۶۴۹ مورد موالید در استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲.۵ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: همچنین در این مدت دو هزار و ۷۲۵ مورد وفات داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲.۱۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک گزارش درباره درصد تغییرات قیمت اقلام خوراکی منتشر شد.

طبق گزارش موسسه بامداد، براساس داده‌های مرکز آمار نسبت به فروردین ۱۳۹۶ پیاز با رشد قیمت ۱۵۹۸ درصدی بیشترین افزایش قیمت را داشته و گوشت قرمز (گوسفند و گوساله) با ۱۵۴۰ درصد افزایش در رده بعدی قرار داد.

بنا به این گزارش، انواع روغن خوراکی که در سال ۱۴۰۱ با آزادسازی قیمت‌ها بیشترین جهش قیمت را داشتند حالا با کاهش قیمت‌های جهانی، حتی کاهش قیمت نیز داشته‌اند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899721

دیگر خبرها

  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد