Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه ماندگار تاریخ ایران اسلامی در ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام‌شده، ۵۲۳ برنامه فرهنگی، تبلیغی به مناسبت یوم‌الله حماسه نهم دی، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام نوری زاده، در ادامه افزود: برنامه‌ریزی و اجرای یکصد گفتمان دینی و جلسه پرسش و پاسخ در مراکز آموزشی و دینی ازجمله کانون‌های فرهنگی - تبلیغی، مدارس و نیز مؤسسات قرآنی، یکی از برنامه‌های محوری است که با حضور جوانان و نوجوانان به اجرا درمی‌آید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران، در ادامه خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی همراه با جلسات بصیرت افزایی و تبیین دیدگاه‌های مقام معظم رهبری پیرامون ضرورت دشمن‌شناسی در ۱۵۳ مسجد روستایی توسط روحانیون مستقر، ۲۰۰ حسینیه و هیئت محوری، یکی دیگر از برنامه‌های محوری است که با حمایت و پشتیبانی ادارات تبلیغات اسلامی تهران برگزار می‌شود.

نوری زاده، با اشاره به تبیین حماسه نهم دی توسط ۲ هزار امام جماعت ادارات و کارخانجات، یادآور شد: مبلغین و مبلغات تحت پوشش این سازمان، علاوه بر آگاهی بخشی افکار عمومی با تحلیل وقایع ۹ دی سال ۸۸، سؤالات آنان را نیز پاسخ خواهند داد.

حمایت و پشتیبانی از فعالیت ۲۰ تشکل مردمی، برپایی ۵۰ نمایشگاه فرهنگی توسط کانون‌های فرهنگی تبلیغی، فعال‌سازی مساجد محوری، برگزاری مسابقات فرهنگی و نیز اطلاع‌رسانی به گروه‌های هدف از طریق سامانه پیامکی، حضور فعال در فضای مجازی با درج مقالات، تصاویر، سخنان امام راحل و رهبری معظم انقلاب پیرامون ضرورت هوشیاری آحاد جامعه در مواجهه و مقابله با دسیسه‌های دشمنان اسلام از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که با مشارکت سایر دستگاه‌های فرهنگی، ادارات و تشکل‌های مردمی انجام خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است

صادق آهنگران، مداح دوره دفاع‌مقدس در برنامه‌ای از خاطره گلایه امام خمینی (ره) نسبت به یکی از مداحی‌هایش گفت.

به گزارش ایسنا، آهنگران در گفت‌وگو با کامران نجف‌زاده، مجری برنامه برمودا از پیامی که امام خمینی(ره) مبنی بر خواندن آثار حماسی به وی داده بود گفت. این مداح دوران جنگ تحمیلی عنوان داشت، امام به وی تذکر داده بود که نسل ما، نسل حماسه است و باید مداحی‌های حماسی بخواند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد