Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان از پخش غذای گرم بین مردم حاشیه نشین شهر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دانشجوآزادمصیب روشان با اشاره به آغاز طرح انفاق دانشجویی در قالب توزیع غذای گرم  بین مردم حاشیه شهر کرمان اظهار کرد: برخی اوقات غذای دانشجویان مازاد است بنابراین برای جمع‌آوری و توزیع این غذاها تعاملاتی با دانشگاه‌ها در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری دانشجویان بسیجی دانشگاه و تعدای از افراد که برای شناسایی افراد بی بضاعت یاریمان می کنند؛ برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینکه همه دانشجویان از این طرح استقبال کردند گفت:باتوجه به اینکه این طرح چند روزی است که شروع شده روزانه ۵۰ پرس غذا در حاشیه شهر کرمان بین خانواده های بی بضاعت پخش می شود.

روشان عنوان کرد:سعی بر این است که این طرح به صورت دائمی و با حمایت بسیج دانشجویی در بین دانشجویان و سایر دانشگاه های استان صورت بگیرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان با اشاره به نحوه اجرای طرح گفت: میز انفاق در سلف دانشگاه قرار گرفته و بنری در بالای میز نصب شده و توضیحات لازم داده شده؛ غذاهای دست نخورده پیش از شروع کردن خوردن غذا، میوه یا دوغ روی این میز قرار داده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه

به گزارش خبرنگار مهر، در این تجمع که همزمان با سراسر کشور در پردیس‌ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان استان برگزار شد دانشجو معلمان، اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان با اعلام حمایت خود از خیزش دانشجویان غرب انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام داشتند.

در این تجمع ذبیح الله کاوه رئیس دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هجوم پلیس آمریکا به دانشگاه اقدامی بی سابقه که با شعارهای دروغین و مردم فریب جوامع غربی که داد از آزادیخواهی می‌زدند تفاوتی بسیار داشته و نشانه‌ای بر دروغین بودن شعارهای حقوق بشری آنان است.

وی افزود: اقدام به دستگیری اساتید و دانشجویان و هجوم بردن آنان به محیط آموزشی خلاف تمامی قوانین آموزشی در جهان است و آمریکا با این کار بار دیگر نشان داد که در حمایت از رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد بود، امروز همه جهانیان نظاره گر گسترش آرمان‌های انقلاب به تمام نقاط جهان هستند و بی شک صبح پیروزی نزدیک است.

در ادامه احمدرضا بسیج عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان و رئیس بسیج اساتید استان بیان داشت: اتفاقاتی که امروزه در دانشگاه‌های غرب در حال رخ دادن است دارای یک ظاهر و یک باطن متفاوت می‌باشد ظاهر آن همان چیزی است که همه متوجه اند اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در اعتراض به نسل کشی مردم غزه و بلکه دیگر نقاط جهان توسط صهیونیست‌ها که با حمایت کشورهای غربی در حال انجام است اعتراض می‌کنند اما باطن قضیه این است که یک رخنه فرهنگی در غرب آن هم با همه ادعایی که غرب در مورد فرهنگ خود دارد در آن رخداده است.

بسیج افزود: علی رغم همه تهاجم فرهنگی و سیطره‌ای که جهان غرب در اختیار دارد کسانی در جهان هستند که فطرت پاکی دارند و نیازمند زمینه‌ای هستند تا متوجه شوند که اسرائیل و کشورهای غربی چه اعمالی انجام می‌دهند و قطعاً به تدریج نیروها و دل‌های بیشتری به سوی حق رهسپار خواهند شد همانطور که قرآن مجید می‌فرماید در آستانه ظهور میان جبهه حق و باطل صفی کشیده می‌شود و جبهه حق و باطل راه خود را مشخص می‌کنند.

کد خبر 6091514

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد