Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@16:19:28 GMT

نشست فرماندار با مسئولان شهری بندر انزلی

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۴۸۰۰۷

نشست فرماندار با مسئولان شهری بندر انزلی

به منظور توسعه گردشگری با بهره گیری از فرصت دریا در بندرانزلی نشستی با حضور فرماندار شهرستان بندرانزلی، در فرمانداری بندرانزلی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، به منظور توسعه گردشگری با بهره‌گیری از فرصت دریا در بندرانزلی نشستی با حضور میرشمس مومنی زاده فرماندار شهرستان بندرانزلی، حسین چراغی مدیر‌کل بنادر دریا‌نوردی استان گیلان، امیر احمدی‌فر  رئیس شورای اسلامی شهر انزلی، حسین پور قربان شهردار بندرانزلی و مالک کشتی میرزا کوچک خان در فرمانداری بندرانزلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر تقاهم نامه‌ای بین اداره کل دریانوردی، شهرداری ، شورای اسلامی شهر و مالک کشتی میرزا کوچک خان در جهت بهره برداری از کشتی فوق توسط شهرداری بندرانزلی در راستای گردشگری دریایی به امضاء رسید.

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،فرماندار ریگان گفت :در راستای اجرای طرح تکام بیش از 350میلیون تومان برای آب شرب سالم هزینه شده است.

مراد آبیار ابراز کرد:بیش از 2هزار متر مربع لوله گذاری در این روستا اجرایی و25خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

فرماندار ریگان افزود: روستا‌ها به عنوان مولد محصولات دامی و کشاورزی هستند و لازم است که برای ثابت ماندن این چرخه تولید، روستا‌ها و اهالی آن حفظ شوند و امکانات آن‌ها توسعه یابد تا شاهد لنگ ماندن تولیدات کشاورزی و دامپروری و... در این روستا‌ها نباشیم.

وی گفت: مشارکت مردم در اجرای این طرح‌ها و همکاری با دولت، می‌تواند الگوی مناسبی برای آبادانی در سایر نقاط شهرستان باشد.

دیگر خبرها

  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات