Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ فجوری معاون سواد آموزی آموزش وپرورش گلستان گفت:بر اساس سرشماری انجام شده در سال ۹۵، ۶۸ هزار گلستانی بین ۱۰ تا ۴۹ سال سواد خواندن و نوشتن ندارند.

فجوری افزود: شهرستان‌های مراوه تپه و رامیان نسبت به سایر شهرستان‌ها پایین‌ ترین نرخ سواد را به خود اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: از جمله اقدامات انجام شده برای کاهش این آمار کلاس‌های سواد آموزی و ترغبیب افراد برای شرکت در این کلاس‌ها است که باید این تلاش‌ها در راستای کاهش بی سوادی در استان مستمر باشد.

فجوری در پایان نیز به جمعیت تحصیلکرده استان اشاره کرد و گفت: هرچند ۹۵ درصد جمعیت استان گلستان با سواد هستند، اما همه نهاد‌ها و سازمان‌ها باید برای کاهش بی سوادی استان همراه آموزش و پرورش باشند.

انتهای پیام /گ/م   بیش از ۶۰ هزار نفر از مردم گلستان به آموزش نیاز دارند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۱۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در گرگان آیین متمرکز نواخته شدن زنگ سپاس در دبستان دخترانه هاجر با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و تعدادی دیگر از مسئولان این سازمان برگزار شد.

در این مراسم با اهدای گل از معلمان قدردانی شد.

به گفته سید رضا نظری مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در هفته تجلیل از مقام معلم در تمامی مدارس از این بزرگواران قدردانی خواهد شد و دهیاران و شهرداران نیز در این راستا برنامه هایی خواهند داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کاهش ۵ تنی پسماند روزانه اسالم با تفکیک از مبدا
  • ایران قوی نیازمند معلم قوی است
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • از حسرت کودکان نیازمند تا لبخند گرمابخش یک معلم
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • حمایت مردم گلستان از طرح نور
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • مخبر: باید برای تقویت انگیزه مادی و معنوی معلمان تلاش کنیم