Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 20 MB

در سکانسی زیبا از فیلم بشارت منجی زنی متهم به فحشا با معجزه حضرت مسیح(ع) از سنگسار نجات میابد.

 25 دسامبر (4 دی)سالروز ولادت حضرت عیسی بن مریم علیه السلام ، به عنوان یک روز مبارک برای مسیحیان و همین طور مسلمانان است ، زیرا همه پیامبران الهی در دین اسلام، مقدس هستند.

بر همین اساس در این روز هموطنان عزیز مسیحی به همراه مسلمانان در این روز به شادی می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین مناسبت سکانسی زیبا از اوج مهربانی و یکی از معجزات حضرت عیسی (ع) را که در فیلم بشارت منجی، ساخته نادر طالب زاده را میتوانید مشاهده کنید.

در این سکانس زنی بر اثر تهمت برخی از بنی اسرائیل در آستانه سنگسار شدن قرار می گیرد که با معجزه حضرت مسیح (ع) نجات می یابد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم ردپایی بر شن

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 4 فیلم ردپایی بر شن به کارگردانی محمدرضا هنرمند و نویسندگی حسین ترابی محصول سال 1366 است. در زمان جنگ جهاني دوم و حضور نيروهاي متفقين در ايران، يك گروه نقشه برداري ارتش شوروي در مناطق كويري ايران گم مي‌شوند. دو تن از آن ها بر اثر تشنگي و گرسنگي جان مي‌سپارند و يك نفر نيز هنگام تعرض به جواني كويري كه در حال بازگشت از سربازي است، به دست يك كويري ديگر كشته مي شود. ارتش شوروي در جستجوي گمشدگان به يك قبيله چادرنشين مي رسد و نشانه هايي از عبور آنها از آن منطقه مي‌يابد. چادرنشينان متهم به قتل سه نفر روس ها مي‌شوند روس‌ها مردان قبيله را دستگير مي‌كنند و به زندان مي برند. مرد كويري كه نظامي روس را كشته به همراه افراد قبيله درصدد مقابله بر مي‌آيند. بهزاد بهزادپور، محسن زهتاب، بهروز رضوی، غلامرضا طباطبایی، ابراهیم آبادی، مهرانه مهین‌ترابی و فریده سپاه‌منصور، علی یزدانی، علی دشتی و... در این فیلم مقابل دوربین نعمت حقیقی بازی کردند. فریدون ناصری موسیقی متن این فیلم را ساخت و منوچهر اولیایی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سکانس‌هایی از فیلم برای مرجان
  • سکانس‌هایی ازفیلم برای مرجان
  • سکانس جنجالی در سریال امنیتی صداوسیما
  • (ویدئو) وقتی بازیگر نقش «بلال حبشی» پس از سال‌ها سکانسی از بازی خود را می‌بیند!
  • انتقاد جامعه پرستاری از پخش سکانسی در سریال هفت سر اژدها
  • انتقاد پرستاران از پخش سکانسی در سریال هفت سر اژدها
  • سکانسی که در سریال هفت سراژدها جنجال کرد
  • سکانس‌هایی از فیلم ردپایی بر شن
  • (ویدئو) سکانس مخ زنی حمید صفت در سریال «هفت سر اژد‌ها»
  • جنون کاونتری سیتی در جام حذفی انگلیس؛ منجی فرگوسن مهمان ومبلی شد