Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@15:30:47 GMT

مصدومیت کارگر جوان در جرثقیل تاورکرین پونک

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۵۳۳۸۱

مصدومیت کارگر جوان در جرثقیل تاورکرین پونک

سخنگوی آتش‌نشانی شهر تهران از مصدومیت یک کارگر ۲۶ ساله ایرانی بر روی دستگاه جرثقیل تاورکرین در ارتفاع ۴۰ متری خبر داد.

خبرگزاری فارس: سخنگوی آتش‌نشانی شهر تهران از مصدومیت یک کارگر ۲۶ ساله ایرانی بر روی دستگاه جرثقیل تاورکرین در ارتفاع ۴۰ متری خبر داد.
جلال ملکی  اظهار داشت: در ساعت 11:48 دئقیقه ظهر امروز گرفتار شدن یک کارگر بر روی جرثقیل تاورکرین در پونک، بلوار همیلا به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران دو ایستگاه به همراه نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد بر روی جرثقیل تاورکرین در ارتفاع 40 متری یکی از کارگران به دلیل مصدومیت ناشی از افتادن یکی از قطعات این دستگاه مصدوم شده است.

ملکی بیان داشت: آتش‌نشانان بلافاصله نسبت به برداشتن این قطعه سنگین اقدام کردند و این کارگر 26 ساله ایرانی را تحویل عوامل اورژانس دادند و در ساعت 13:30 دقیقه محل حادثه تحویل عوامل شهرداری و مالک ساختمان در حال ساخت شد.

وی بیان داشت: افرادی که بر روی تاورکرین‌ها فعالیت می‌کنند باید تخصص و تجربه لازم را داشته باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۳۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر | طبیعت بهاری کردستان

آفتاب‌‌نیوز :

استان کردستان منطقه‌ای کوهستانی است که با ارتفاع حدود دو هزار متر از سطح دریا از مرتفع‌ترین استان‌های کشور به شمار می‌آید، میانگین سالانه بارندگی در استان معادل ۵۰۰ میلیمتر است و اختلاف ارتفاع بین بلندترین و پست‌ترین نقاط استان حدود ۲۴۰۰ متر است.

کوه شاهو در جنوب غربی استان با ارتفاع ۳۳۰۰ متر بلندترین و منطقه آلوت در بانه با ارتفاع حدود ۹۰۰ متر کم ارتفاع‌ترین نقطه استان محسوب می‌شوند.

این اختلاف ارتفاع موجب به وجود آمدن اقلیم‌های متفاوت شده و این موضوع از نظر گردشگری حایز اهمیت است چرا که از نظر تنوع اقلیمی و وجود عوارض طبیعی و توپوگرافی، استان کردستان دارای جاذبه‌های متنوع و ارزشمندی است.

بی‌شک استان کردستان دارای جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بسیاری است که مسافران را وا می‌دارد تا برای تماشای رنگین کمان رنگ‌های بهاری در فصل زیبای بیداری طبیعت به این استان زیبا سفر کنند و از آن بهره ببردند.

دیگر خبرها

  • چرا نمی‌توان بالای کوه اورست تخم مرغ آب‌پز کرد؟
  • ۴ حالتی که حمل خودروهای توقیفی با جرثقیل را الزامی می‌ کند
  • تصاویر | طبیعت بهاری کردستان
  • گام پایانی کوهنورد بروجنی برای فتح قله لوتسه
  • ایمنی تاورکرین‌ها در پایتخت بیشتر می‌شود
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • تهیه دستورالعمل ایمنی جرثقیل‌های برجی در پایتخت
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل
  • کاهش ۴۶ واحدی شاخص کل بورس
  • کدام پرنده رکورد جهانی بالاترین ارتفاع پرواز را در اختیار دارد؟ (+عکس)