Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

گران‌فروشی تعدادی از آژانس‌های هواپیمایی در ایام اربعین محرز شد. معاون بازرسی سازمان حمایت با اعلام این خبر تصریح کرد: تخلف تعدادی آژانس هواپیمایی به دلیل گرانفروشی بلیت عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی محرز و ضمن جریمه واحدهای متخلف، مبالغ اضافه دریافتی نیز به شاکیان پس داده شد.

 شهرام میراخورلو با اشاره به اقدامات نظارتی و گشت‌های مشترک بازرسی به منظور کنترل نحوه فعالیت‌ آژانس‌های هواپیمایی افزود: به دنبال شکواییه‌ها و گزارش‌های شاکیان خصوصی در رابطه با فروش بلیط هواپیما در ایام اربعین حسینی، بازرسان ویژه این سازمان با همراهی نمایندگانی از سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با مراجعه به تعدادی از آژانس‌های مسافرتی سطح شهر تهران، از نحوه فروش و قیمت گذاری بلیط بازرسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های انجام شده و با توجه به اسناد و مدارک موجود مشخص شد سه شرکت خدمات مسافرت هوایی اقدام به اخذ وجوه اضافی از برخی مسافرین کرده اند.

میراخورلو تصریح کرد: پس از احراز تخلف گرانفروشی توسط بازرسان و رییس شعبه سیار تعزیرات حکومتی و جریمه واحدهای متخلف، شرکت‌های مذکور در مجموع 11میلیون و 775 هزار ریال مبالغ اضافه دریافتی را به حساب شاکیان پس دادند.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت در ادامه افزود: در رسیدگی به تخلف یکی دیگر از دفاتر خدمات مسافرت هوایی و بررسی مدارک و مستندات فروش، مشخص شد یک آژانس هواپیمایی دیگر اقدام به گرانفروشی 11 فقره بلیط پرواز تهران – کیش - تهران کرده است که در نهایت تخلف این شرکت نیز توسط بازرسان محرز و متخلف به پرداخت جریمه نقدی به میزان 45 میلیون ریال در حق دولت محکوم شد و مبالغ اضافه دریافتی نیز ظرف مدت 48 ساعت تماماً به حساب مسافرین پس داده شده است.

میراخورلو در پایان یادآور شد: گران فروشی بلیت تحت هر عنوان غیرقانونی بوده و هموطنان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه، مراتب را از طریق تلفن 124 به سامانه شکایات مردمی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان های سراسر کشور یا شماره 1870 امور شکایات سازمان هواپیمایی کشوری، اعلام تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد.   به گزارش تسنیم، وحید فروغی‌زاده امروز در خصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس، اظهار داشت: حسب اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به اطلاع می‌رساند، پرواز شماره 3351 و 3350 تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی مسیر باطل اعلام شد.   مدیر فرودگاه شهدای ایلام، افزود:به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین‌بودن دید افقی این پرواز باطل شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • آنروا از شهادت ۱۰ هزار زن در جنگ غزه خبر داد
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج