Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی تحصن یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه علم و صنعت در مقابل ساختمان وزارت علوم در اعتراض به عدم تمدید قرارداد همکاری با وی رییس دانشگاه علم و صنعت توضیحاتی را در این رابطه ارائه کرد. آفتاب‌‌نیوز : دکتر محمد علی برخورداری رییس دانشگاه علم و صنعت اظهار کرد: دکتر "مساح" عضو هیات علمی پیمانی دانشگاه علم و صنعت بوده و به مدت 5 سال در این دانشگاه مشغول تدریس بوده‌اند که دو سال پیش بر اساس قانون، دانشگاه قرارداد این عضو هیات علمی را تمدید نکرده و از ادامه همکاری با وی خودداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: پس از عدم تمدید قرارداد با این عضو هیات علمی ایشان به این موضوع اعتراض کرده و از طریق مراجع قضایی و دیوان عدالت اداری خواهان بازگشت و ادامه فعالیت در این دانشگاه شده است که البته هم در دادگاه بدوی و هم در دادگاه تجدید نظر درخواست ایشان رد شده است و رای بر قانونی بودن تصمیم دانشگاه صادر کرده‌اند.

رییس دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه جزئیات پرونده دکتر مساح مفصل است و مطرح شدن برخی بخش های این پرونده در رسانه ها به مصلحت نیست، اظهار کرد: آنچه مهم است این است که دانشگاه متعهد به اجرای صد در صد قانون است و بر همین اساس نیز عمل کرده است.

وی بیان کرد: بالاترین مرجع در کشور که می تواند راجع به صحت و سقم اجرای قانون صحبت کند قضات دادگاه ها هستند که در پرونده دکتر مساح رای را بر قانونی بودن تصمیم دانشگاه علم و صنعت صادر کرده اند.

دکتر برخورداری گفت: در رابطه با تحصن دکتر مساح مقابل وزارت علوم نامه ای به وزیر علوم نوشته‌ایم و درخواست کردیم در صورتی که ما تفسیر غلطی از قانون داشته‌ایم به ما یادآور شوند تا تصمیم خود را اصلاح کنیم در حالیکه بر این باوریم که تصمیم دانشگاه کاملا قانونی بوده است.

منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، بهرام عین اللهی در حکمی دکتر حسن بختیاری را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب کرد.

دکتر حسن بختیاری عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان است.

در این حکم آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

به گزارش مهر، پیش از این دکتر آرش خجسته ریاست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند را برعهده داشت.

کد خبر 6090875

دیگر خبرها

  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • تحصن دانشجویان آمریکا علیه اسرادیل دنیا را بیدارتر می‌کند/ حالا معادلات یورش به غزه تغییر خواهد کرد/کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • مخبردزفولی: استقرار اقتصاد دانش پایه شرط مهم تحقق مرجعیت علمی است
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد