Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فولاد خوزستان معتقد است در دیدار تیمش مقابل پرسپولیس موقعیت های بیشتری نسبت به حریف داشتند و می توانستند برنده بازی باشند.

طرفداری- مهدی رحیم‌ زهیوی درباره بازی تیمش برابر پرسپولیس گفت:

بازی خیلی سختی در پیش داشتیم و در این بازی سخت می‌توانستیم پیروز شویم. با اینکه پرسپولیس تیم پرقدرتی بود، اما موقعیت‌های ما بهتر از آنها بود، در ضمن گلی هم که دریافت کردیم، خطا بود! ما اگر آن گل را نمی‌خوردیم می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم، ولی خدا را شکر که در دقایق آخر گل مساوی را زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به این پرسش که آیا تساوی در این مسابقه نتیجه عادلانه‌ای بوده است، خاطر نشان کرد:

شما دیدید که تمام تعویض‌های ما تهاجمی بود و از همان اول به برد فکر می‌کردیم. فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود، ولی اگر قرار بود این مسابقه برنده داشته باشد ما بیشتر مستحق برد بودیم.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد گل حساسی که در این مسابقه به ثمر رساند، گفت:

خیلی‌ها قبل از بازی به من گفته بودند که گل می‌زنم و خودم هم دوست داشتم در این مسابقه گل بزنم. خدا را شکر که این اتفاق افتاد، ولی گلی که زدم حاصل زحمات تمامی بازیکنان بود. من این گل را به پدرم تقدیم می‌کنم که از من ناراحت بود. ترجیح می‌دهم زیاد در این خصوص صحبتی نکنم، ولی امیدوارم با این گل پدرم را خوشحال کرده باشم. 

زهیوی در مورد خوشحالی بیش از حد خودش و بازیکنان فولاد بعد از زدن گل تساوی تصریح کرد:

در مقاطعی از این فصل فشار روی من زیاد بود و چندبار هم مصدوم شدم. این را هم باید در نظر بگیرید که در دقایق آخر به گل رسیدیم و حملات زیادی روی دروازه پرسپولیس داشتیم که انتظار می‌رفت زودتر به گل برسیم. با این حال خوشحالم که در دقایق آخر گل تساوی را وارد دروازه پرسپولیس کردیم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه فصل بسیار خوبی را با پرسپولیس پشت سر گذاشته و در پست مهاجم سایه و به عنوان یار آزاد در ترکیب پرسپولیس درخشیده است.

کاپیتان اول پرسپولیس که در بازی با سپاهان روی یک عصبانیت لحظه‌ای و سختگیری بیژن حیدری از زمین مسابقه اخراج شده بود، نتوانست در بازی نفسگیر با نساجی پرسپولیس را همراهی کند.

با این حال پرسپولیس در این مسابقه با کاروانی کامل به قائمشهر رفت و امید عالیشاه در تمام لحظات کنار تیمش بود.

این بازیکن مازندرانی که در دوران جوانی پیراهن نساجی را به عنوان اولین تیم دوران حرفه‌ای خود پوشیده، در حالی که محروم بود پیش از بازی به چمن ورزشگاه وطنی پا گذاشت و توجه عکاسان را جلب کرد.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی
  • عکس | پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس؛ پیام خاص نساجی به هواداران زن
  • پوستر جنجالی نساجی برای بازی پرسپولیس
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • کلوپ هنوز ناراحت است که چرا این ستاره را نخرید
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها