Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش قنبری مشاور پارلمانی شهردار تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به رایزنی‌هایی که این روزها بین مسئولان شهری و نمایندگان مجلس صورت می‌گیرد، اظهار کرد: بحث آلودگی و تامین بودجه سال آینده، در این جلسات توجه همه را به خود جلب کرده است.

مشاور پارلمانی شهردار تهران با بیان اینکه ترافیک و حمل و نقل عمومی جزء مباحث مهمی است که شهروندان در تهران و برخی از شهرهای بزرگ با آن مواجه هستند، بیان کرد: طرح برخی مسائل خاص در ارتباط با آلودگی هوا و ترافیک در دیدارهای مسئولان شهری و مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و روز چهارشنبه هم پیشنهاداتی را به کمیسیون‌های مختلف دادیم تا در راستای حل معضل ترافیک اعتباراتی را اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ترافیک خستگی روح و روان شهروندان را به دنبال دارد، گفت: شهردار تهران عزم خود را جزم کرده تا ترافیک تهران را سر و سامان دهد و با گسترش حمل و نقل عمومی ضمن کاهش آلودگی هوا به نوعی تردد شهروندان را هم تسهیل کند و از سویی دیگر معضل ترافیک را هم برطرف کند.

قنبری با تاکید بر اینکه در این راستا تمهیدات خوبی تدارک دیده شده است تا معضل ترافیک و آلودگی هوای تهران برطرف شود، بیان کرد: این دو مورد در صدر اولویت‌های شهرداری تهران است و در این راستا شهرداری تهران به دنبال کمک تمام ارکان کشور به ویژه دولت و مجلس است.

وی تصریح کرد: بیش از 10 درصد جمعیت کشور در تهران است و این مشکلات باید به شکل ویژه ای مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

مشاور پارلمانی شهردار تهران با اشاره به جلسه صبح چهارشنبه خود با کمیسیون‌های تخصصی مجلس که برخی اعتبارات مربوط به شهرداری‌ها به عهده آن‌ها است، گفت: در این جلسه گزارشاتی را ارائه دادیم و تلاش شد که مشکلات برای نمایندگان تبیین شود و آن‌ها هم وعده‌هایی دادند که مشکلات تهران به نوعی حل شود.

قنبری ترافیک و آلودگی هوای تهران را مشکلات فراتر از بودجه 97 برشمرد و تاکید کرد: بودجه یکی از کلیدهای اصلی است و نمی‌توان از آن غفلت کرد، چنانچه متروی تهران نیاز به بیش از 2 هزار میلیارد تومان دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران با بدهی‌های فراوانی مواجه است، گفت: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم از منابع صندوق توسعه ملی استفاده کنیم و در کنار آن منابع خاصی هم از بودجه آینده برای توسعه حمل و نقل عمومی اختصاص دهیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم

شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا علی قاسم‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در صدوسی‌امین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: مدیریت شهر و شورا، استانداری و فرمانداری همیشه در کنار هم بوده‌اند و از برکت این همدلی بسیاری از مشکلات استان و شهر رفع شده است.

وی افزود: امیدوارم در فرصت باقی‌مانده نیز کماکان کنار هم مشکلات باقی مانده که احصا شده است را رفع کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه موضوعاتی همچون آب که مشکل اول است و دیگر موضوعات همچون قطار سریع السیر که جز رویاهای شهر ما است، تصریح کرد: قطار شهری، رینگ چهارم، حمل‌ونقل بین شهری به‌ویژه خط هوایی که مقدمه‌ای برای توسعه گردشگری است، مورد توجه است.

قاسم‌زاده گفت: مدیریت شهری اصفهان آمادگی دارد تا برای رفع مشکلات استان در کنار مدیریت استان به‌ویژه استاندار بایستد و ایفای نقش کند.

کد خبر 748828

دیگر خبرها

  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود