Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار کرد: در ساعت ۲۲:۰۶ شب گذشته حادثه آتش سوزی یک انبار کالا در میدان شوش، خیابان صابونیان به آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: در پی وقوع این حادثه نیرو‌های ۴ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران اذعان کرد: محل آتش سوزی انبار 300 متری ظروف پلاستیکی بود که دچار حریق شده و آتش آن در حال شعله ور شدن و سرایت به انبارهای مجاور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محل آتش سوزی یک انبار ۳۰۰ متری بود و داخل انبار انواع ظروف پلاستیکی بود که دچار حریق شده بود و در حال شعله ور شدن و  سرایت به انبار‌های مجاور بود.

وی افزود: بلافاصله آتش نشانان در محل حاضر شدند و عملیات اطفای حریق را آغاز کردند، همچنین در این حادثه یکی از آتش نشانان دچار مصدومیت شد که برای مداوا به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در پایان بیان کرد: عملیات آتش نشانان در ساعت ۰۱:۲۱ بامداد امروز(سه‌شنبه) به اتمام رسید.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۲۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین

رضا معروفی افسرکشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۱:۳٠ دقیقه بامداد جمعه ۷ اردیبهشت از آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی واقع در خیابان شهدای قزوین خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکیپ اطفاء حریق از ایستگاه ۳مولوی این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

معروفی اضافه کرد: آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسایی کانون حریق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترین خسارت ممکن و تخلیه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: علت بروز آتش سوزی از سوی کارشناسان علل حریق سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین در دست بررسی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین