Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@22:53:06 GMT

بارش برف و باران در محورهای چند استان

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۶۳۲۹۷

بارش برف و باران در محورهای چند استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور از بارش برف و باران در چندین محور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسنا در مورد آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: در ورودی تهران، در آزادراه‌های قزوین-کرج و کرج-تهران شاهد ترافیک سنگین هستیم همچنین ترافیک در محورهای پاکدشت-تهران و شهریار-تهران نیمه‌سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد وضعیت جوی راه‌های کشور نیز گفت: در محور الشتر-نورآباد و ملایر-همدان بارش پراکنده باران را شاهد هستیم. همچنین اغلب محورهای استان‌های کرمانشاه و لرستان و همینطور گردنه اوج، رامهرمز در استان خوزستان، اراک در استان مرکزی و بروجرد بارش برف مشاهده می‌شود.

رحمانی بااشاره به یک فقره تصادف چند وسیله‌ای در کیلومتر 54 باند جنوبی قزوین-کرج که در روز گذشته اتفاق افتاد، گفت: در این تصادف هشت دستگاه خودرو شامل یک دستگاه ماک کشنده، سه دستگاه پراید، دو دستگاه 206، یک دستگاه میتسوبیشی و دو دستگاه پژو 405 با هم برخورد کردند و در اثر این تصادف چهار نفر مجروح شدند. مقصر تصادف نیز خودروی ماک، به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ موسی بزرگی صبح سه شنبه در پایش محورهای مواصلاتی سمنان ضمن بیان اینکه در اکثر جاده‌ها شاهد وقوع بارش باران هستیم، ابراز داشت: با توجه به هشدارهای نارنجی هواشناسی از رانندگان تقاضا داریم احتیاط کنند.

وی ضمن بیان اینکه هنگام بارش باران در محورهای مواصلاتی امکان لغزندگی خودرو وجود دارد، افزود: وجود سرعت زیاد، عدم رعایت فاصله طولی مناسب و ترمز ناگهانی در چنین شرایطی کنترل خودرو را سخت و غیر ممکن می‌کند.

رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه رانندگی در چنین شرایط نامساعد جوی توصیه نمی‌شود، ابراز داشت: در صورت الزام به سفر رانندگان باید از سلامت ترمز، برف پاک کن و چراغ‌های مه شکن اطمینان حاصل کنند.

بزرگی در ادامه اضافه کرد: در برخی محورهای کوهستانی شاهد مه گرفتگی نیز هستیم که باید رانندگان در این جاده‌ها با توجه به عدم دید کافی احتیاط بیشتری به خرج داده و از هر گونه رفتار مخاطره‌آمیز پرهیز کنند.

کد خبر 6098921

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران