Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@00:25:06 GMT

رئیس فدراسیون بوکس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۶۶۴۹۹

به گزارش وانانیوز، 

مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس از ساعت 10 صبح امروز سه شنبه در آکادمی ملی المپیک با حضور اعضای مجمع آغاز شد. محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ریاست مجمع را بر عهده داشت. رباب شهریان نماینده کمیته بود. محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در مجمع حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون بوکس از 10 مردادماه و پس از کناره گیری احمد ناطق نوری که 26 سال بر مسند ریاست آن تکیه زده بود، با سرپرستی افشین داوری اداره می شود.  داوری که جزو یکی از کاندیدای ریاست فدراسیون بوکس بود، اما داورزنی روز شنبه اعلام کرد که افشین داوری سرپرست فدراسیون بوکس به منظور برقراری عدالت، در انتخابات شرکت نخواهد کرد.

به همین دلیل انتخابات امروز با حضور 6 کاندیدا به نام های بهزاد کتیرایی، حسین ثوری، فرهاد نیکوخصال، روح الله حسینی، بدرالملوک کهرنگی و حسین فشی برگزار شد.

بدرالمولک کهرنگی تنها کاندیدای بانوی انتخابات بوکس، در مجمع غایب بود.  فرهاد نیکوخصال یکی دیگر از کاندیداها نیز در مجمع غیبت داشت. بهزاد کتیرایی رئیس اسبق فدراسیون ووشو و یکی از کاندیداهای سرشناس انتخابات، به سود حسین ثوری کنار رفت.

بدین ترتیب در نهایت انتخابات میان سه کاندیدا، حسین ثوری، روح الله حسینی و حسین فشی برگزار  و در نهایت و پس از پایان رای گیری، حسین ثوری با کسب 23 رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون بوکس در چهار سال آتی انتخاب شد. روح الله حسینی 15 رای و حسین فشی نیز 2 رای کسب کردند

بدین ترتیب ثوری رسما جانشین احمد ناطق نوری رئیس پیشین این فدراسیون شد که از سال 1368 تا 9 مردادماه سال جاری ریاست فدراسیون بوکس را برعهده داشت و سرانجام استعفا خود را به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا

پدرو روچا روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا می نشیند.

طرفداری | سرنوشت صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا حداقل برای چند ماه آینده مشخص شد.

با اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا، پدرو روچای 69 ساله که از سپتامبر گذشته و پس از استعفای لوییس روبیالس به عنوان رئیس موقت این فدراسیون مشغول به کار بود، امروز با رای اکثریت اعضا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد. بدین ترتیب پدرو روچا تا سپتامبر 2024 یعنی زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا، بر این منصب خواهد ماند.

سپتامبر سال گذشته پس از قهرمانی تیم ملی زنان اسپانیا در جام جهانی، لوییس روبیالس رئیس وقت فدراسیون فوتبال اسپانیا در حرکتی جنجالی برخورد بسیار صمیمانه و شگفت انگیزی با اعضای تیم ملی و به خصوص جنیفر هرموسو داشت که حتی تعجب بازیکنان را هم برانگیخت. همین مسئله باعث محرومیت و سپس استعفای لوییس روبیالس از سمت خود شد. از آن زمان تا الان روچا که در کنار روبیالس نایب رئیس فدراسیون بود، به صورت موقت روی صندلی ریاست فدراسیون نشست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند