Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان علی کورانی‌فر، درجلسه هماهنگی، ۹ دی اظهار داشت: رهبری و ولایت تعیین‌کننده مسیر و جهت انقلاب هستند که با پیروی از رهبری و ولایت می‌توان در مسیر درست حرکت کرد.

وی افزود: همه گروه‌ها باید پشت سر رهبری حرکت کنند و همه اقدامات باید در مسیر اصلی انقلاب باشد که نیاز است آگاه و هوشیار بود و نباید اجازه داد در این مسیر انحراف ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار بروجرد تصریح کرد: موضوع ولایت و رهبری موضوعی متفاوت است و پیروی از ولایت و رهبری می‌تواند عامل همه موفقیت‌ها باشد.
کورانی‌فر گفت: امسال مراسم ۹ دی مانند سال‌های گذشته در بروجرد با حضور مردم برگزار خواهد شد که فضاسازی از هم‌اکنون باید در دستور کار ادارات قرار گیرد و این مراسم روز شنبه، ۹ دی هم‌زمان با سراسر کشور در بروجرد برگزار خواهد شد.
یاداور می‏‌شود، مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی روز شنبه، نهم دی‎ماه ساعت ۱۰ صبح در مسجد امام خمینی (ره) با حضور همه اقشار مختلف مردم شهرستان بروجرد برگزار خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از اتفاق جالب حمله گاو به داخل مراسم هزار دف در روستای پالنگان

مراسم هزار دف همه ساله در فصل بهار با حضور جمعی از اقشار مختلف مردم، مسئولان و دف نوازان از سراسر کشور در روستای گردشگری پالنگان استان کردستان برگزار می‌شود.

این مراسم امسال نیز باشکوه برگزار شد، دف نوازان با قرار گرفتن بر روی پشت بام خانه‌های پلکانی روستا دف نوازی و نوای عرفانی مولودی خوانی سر دادند.

در این مراسم اتفاق جالبی افتاد و یک گاو به یکباره به داخل مراسم حمله کرد. این اتفاق از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را با ما به اشتراک گذاشت.

فیلم ارسال شده را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - کردستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • آئین دوهزار ساله بیل‌گردانی در نیم‌ور برگزار شد
  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • فیلمی از اتفاق جالب حمله گاو به داخل مراسم هزار دف در روستای پالنگان
  • صنعت نفت و گاز پیشتاز مسیر حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن