Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یک سال گذشته با توجه به توسعه تحصیلات تکمیلی دانشگاه، کارهای پژوهشی، مقالات علمی، پایان نامه های تحصیلی رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی زحمتکش معاونت پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی فردوس در گفتگو با فردوس برین درخصوص اهمیت پژوهش به دو حوزه مادی و دینی در پژوهش اشاره کرد و گفت: مادر این نوع علم عقل است و اگر بخواهیم به وحدت در جامعه برسیم باید به راز این کار یعنی پژوهش اهمیت بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه با اشاره به اینکه پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی فردوس رکن اصلی است گفت: پژوهش رکن اصلی در دانشگاه آزاد اسلامی است به گونه ای که بودجه خاص خود در هر واحدی را دارد و هیچ واحدی حق تخلف از آن را ندارد.

وی با اشاره به رشد چشمگیر پژوهش در واحد فردوس گفت: در یک سال گذشته با توجه به توسعه تحصیلات تکمیلی دانشگاه، کارهای پژوهشی، مقالات علمی، پایان نامه های تحصیلی رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

معاونت پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی فردوس افزود: تجهیز کتابخانه مرکزی، خرید وسایل آزمایشگاهی در گروه عمران، تجهیز سایت کامپیوتری، خرید وسایل مورد نیاز آزمایشگاه های گروه پرستاری با هزینه ای بالع بر ۳ میلیارد ریال از اهم فعالیت های حوزه پژوهش در دوسال گذشته بود.

 زحمت کش در پایان گفت: در این مدت بیش از ۳۰ کارگاه و سخنرانی علمی برگزار شده است و در آینده شاهد برگزاری بهتر و بیشتر این موارد و نیز همایش ها و مسابقات علمی خواهیم بود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد