Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ حجت الاسلام و المسلمین آقاجان پور در دیدار اعضای شور ستادی اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش گفت : توفیق خدمت در مجموعه عقیدتی سیاسی که وظیفه ای دینی و فرهنگی دارد، بسیار ارزشمند است.
وی نشر و گسترش فرهنگ اسلامی، تعمیق معنوی و نظارت دینی را از ماموریت های اصلی سازمان عقیدتی سیاسی بر شمرد و افزود: کار سازمان عقیدتی سیاسی به عنوان یک سازمان معنویت محور، ادامه دهنده سنت پیامبر(ص) و ائمه معصومین (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، کار عقیدتی سیاسی را به مثابه طبیب دانست و تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی این نهاد مقدس باید بر مبنای شناخت تهدیدات و آسیب های موجود انجام گیرد و بر این اساس باید مسائل و مشکلات فرهنگی، مذهبی و اعتقادی کارکنان و خانواده های ارتش را شناخته و نسبت به رفع آن ها اقدام کند.
وی با بیان اینکه ما باید در راستای عقیدتی سیاسی مطلوب و مد نظر فرماندهی معظم کل قوا حرکت کنیم ، گفت : عقیدتی سیاسی مطلوب ( که نقش ارشادی و معنوی دارد) این است که بتواند دل ها را متوجه خداکرده و تغییر ایجاد کند.
حجت الاسلام و المسلمین آقاجان پور با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که می فرمایند «عقیدتی کار و هنرش این است که دل ها را به سوی خدا بیاورد»، بیان کرد : خروجی کار عقیدتی سیاسی باید ایجاد یک تغییر عمیق قلبی در بین کارکنان و خانواده ها و گرایش آن ها به خداوند متعال و برنامه های دینی باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی

حجت‌الاسلام سعید نصیراسلامی؛ معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش با کاظم نظری؛ مدیر کل هنرهای نمایشی درخصوص اجرای آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر ارتش، اجرای عمومی آثار تولیدی، تولید آثار هنری مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برگزیده گفت‌وگو و تفاهم کردند.

به گزارش ایسنا در جلسه‌ای که با حضور حجت‌الاسلام سعید نصیراسلامی؛ معاون فرهنگی و تبلیغات سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش، کاظم نظری؛ مدیر کل هنرهای نمایشی و سیامک موحدی؛ مدیر امور هنری سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش و شهرام نوشیر؛ مدیر کانون تئاتر دینی برگزار شد، مقرر شد آثار برگزیده سیزدهمین جشنواره تئاتر ارتش، که اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد، در جشنواره تئاتر فتح خرمشهر و جشنواره تئاتر مقاومت اجرا داشته باشند. همچنین در این جلسه قرار شد فرصتی فراهم شود تا نمایش‌های خیابانی با موضوع شهدا و مضامین مرتبط، بتوانند در پادگان‌ها و فضاهای سازمانی ارتش، روی صحنه بروند.
در سومین مورد از این تفاهم، قرار شد گروه‌های اجرای تعزیه ارتش در فضاهای نمایشی و میادین و فضاهای روباز مختص این نوع نمایش، در ایام سوگواری اجرا داشته باشند.
همکاری دو طرف برای تولید یک اثر فاخر مشترک، نیز جزو مواردی بود که در این جلسه درباره آن گفت‌وگو شد و توافقاتی نیز به عمل آمد که به زودی نام نمایش و سالن اجرای آن اعلام خواهدشد.
همچنین در این جلسه درباره حمایت از نمایشنامه‌های برگزیده جشنواره «نسیم رحمت» با موضوع و نگاه مورد توافق دو طرف، گفت‌وگو شد. جشنواره «نسیم رحمت» از جمله جشنواره‌های برگزارشده توسط ارتش است که امسال هنرمندان شاخص در عرصه نمایشنامه‌نویسی در آن شرکت خواهند کرد.
 همچنین سال جاری، برای تقویت متون نمایشی و جشنواره تئاتر میثاق ۱۴، به نمایشنامه‌نویسان جوان و مطرح کشور نگارش ۲۸ نمایشنامه سفارش داده شده است.
درپایان این جلسه، گفت‌وگوهای اولیه درخصوص احیای سالن‌های ارتش برای اجرای تئاتر و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشترک نیز صورت گرفت و ادامه آن برای بررسی سیستم، مشکلات و تحلیل بیشتر موضوع به جلسات آتی موکول شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد