Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اتهام‌زنی بی اساس آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: شکست سنگین طرح‌های آمریکا و استکبار جهانی در منطقه غرب آسیا واهمه‌ای در وجود صهیونیست‌ها ایجاد کرده و آنان را به تکاپو انداخته تا توطئه جدیدی را بر علیه ملت ایران طراحی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه اتهام‌زنی به ایران با هدف انحراف افکار عمومی جهان از مسئله فلسطین و یمن صورت می‌گیرد، گفت: آمریکا حامی و توسعه دهنده‌های گروه‌های تروریستی تکفیری در منطقه است و با فروش انواع سلاح‌ها به کشوری مانند عربستان در جنایت‌های این کشور در حق مردم و کودکان مظلوم یمن شریک است.
فرمانده سپاه فجر با تصریح اینکه قدرت موشکی ایران هرگز قابل مذاکره نیست، گفت: اقتدار موشکی جمهوری اسلامی ایران بر پایه دانش بومی و تلاش شهدایی همچون سردار شهید حسن تهرانی مقدم به‌دست آمده و حافظ ملت ایران در مقابل هرگونه تهدید خارجی است.
غیاثی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مقابله با هرگونه تهدیدی آمادگی کامل دارد، گفت: در صورت بروز تهدید بر علیه ملت ایران هیچ جغرافیای امنی برای نیروها و منافع دشمنان انقلاب اسلامی در منطقه و جهان وجود نخواهد داشت.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سپاه حفاظت هواپیمایی حافظ امنیت صنعت حمل و نقل هوایی کشور است، گفت: خطوط هوایی در سراسر جهان بستر تردد حجم بسیار زیادی مسافر و بار هستند و فرودگاه‌ها نیز یکی از حساس‌ترین پایانه‌های حمل و نقل در ابعاد اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هستند از همین رو حفظ امنیت پایدار در مجموعه حمل و نقل هوایی و صنعت هوانوردی رسالت اصلی سپاه حفاظت هواپیمایی است.
وی با تصریح اینکه عملکرد درخشان سپاه حفاظت هواپیمایی باعث شده در دنیا به آن لقب «گارد آهنین» داده شود، گفت: این مجموعه که از سال 1363 کار خود را آغاز کرده موفقیت چشم‌گیری در برقراری امنیت پایدار در خطوط هوایی داشته و چندین مورد طرح هواپیماربایی را ناکام گذاشته است.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه استفاده از طرح‌های حفاظتی بومی و تجهیزات امنیتی تولید داخل کشور شاخصه‌های برجسته سپاه حفاظت هواپیمایی هستند، گفت: موفقیت‌های درخشان این مجموعه علاوه بر تکیه بر توان داخلی مرهون بهره‌گیری جوانان انقلابی سپاه حفاظت هواپیمایی از بُنیه دینی و معارف اهل بیت(ع) است.
وی با اشاره به بروز حوادث تروریستی در فرودگاه‌های جهان طِی سال‌های اخیر، گفت: در سال‌های اخیر فرودگاه‌ها به یکی از مراکز مورد توجه گروه‌های تروریستی تبدیل شده‌اند و بر همین اساس سپاه حفاظت هواپیمایی مکانیزم برقراری امنیت پرواز را با توجه به تهدیدات جدید به‌روزرسانی کرده و کارکنان این مجموعه با طرح‌های نوین مقابله با طرح‌های تروریستی آشنا شده‌اند.
غیاثی بیان کرد: مسئله امنیت و حفاظت صنعت هوانوردی در جهان به‌صورت یک دانش تخصصی تعریف شده و تجهیزات و پروتکل‌های تأمین امنیت پرواز در صورتی محقق می‌شوند که توسط نیروهای زُبده‌ای نظیر سپاه حفاظت هواپیمایی اجرایی شوند.
وی با گرامیداشت فرارسیدن پنجم دی‌ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی، گفت: آمادگی همه جانبه برای مقابله با تهدیدات جدیدی که متوجه صنعت هوانوردی است وظیفه سنگینی است که بر دوش سپاه حفاظت هواپیمایی قرار گرفته و برقراری امنیت پایدار در صنعت هوانوردی مرهون تلاش‌های این نهاد است.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه بروز هرگونه حادثه در فرودگاه‌ها تأثیر منفی در ابعاد سیاسی و اقتصادی کشورها دارد، گفت: کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی اخلاق نیکو، مدارا و انصاف را در برخورد با مسافران و کادر هواپیما سرلوحه کار خود قرار دهند و با دقت حداکثری نسبت به انجام وظایف خود اقدام کنند.
وی با تجلیل از خانواده‌های سپاه حفاظت هواپیمایی، گفت: نوعِ کار و مشغلۀ کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی به‌صورتی است که بدون حمایت و همراهی خانواده‌ها موفقیت آنان در انجام ماموریت خطیر امنیت پرواز محقق نمی‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبران مقاومت در غزه آماده نبرد در رفح هستند

روزنامه عرب زبان رای الیوم نوشت: رهبران مقاومت در غزه با ارسال پیام‌هایی، به مذاکره کنندگان حماس اطلاع داده اند که آمادگی کامل برای نبرد در رفح دارند .

به گزارش مشرق، به نظر می رسد که هنوز تهدیدهای رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح تاثیری بر روند آمادگی بزرگ میدانی گروه های مقاومت در غزه به ویژه در جنوب نداشته و تیم سیاسی مقاومت آماده رویارویی آتی در زمینه تحرکات میانجی گرایانه و مذاکرات است.

این رسانه نوشت: مقاومت از مذاکره کنندگان خواسته که جنگ رفح را به مثابه شبح بزرگ ندانند. «یحیی السنوار» (رهبر حماس در غزه) و «محمد الضیف» (فرمانده کل گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس) از آمادگی کامل برای هرسناریوی نظامی در رفح خبر داده و خاطر مذاکره کنندگان را راحت کرده اند. این دو فرمانده از مذاکره کنندگان خواسته اند که امتیازی در قبال ممانعت از نبرد رفح ندهند.

رای الیوم ادامه داد: اظهارات «خلیل الحیه» از رهبران حماس نیز در این راستا انجام شد که گفت گردان های نظامی آمادگی کامل برای نبرد دارند.

این رسانه اضافه کرد: روند اوضاع از آمادگی کامل مقاومت فلسطین برای نبرد در رفح و نیز نبرد در خان یونس و شمال غزه حکایت دارد و دشمن در تهدیداتش برای عملیات نظامی گسترده در رفح و اطراف آن مبالغه می کند.

به نوشته رای الیوم، محافل داخلی مقاومت به اطلاع رهبران خارج از غزه رسانده اند که نبرد رفح نبردی نیست که سخت یا ترسناک به نظر برسد. رزمندگان مقاومت کاملا آماده هستند به ویژه آنکه تجربه میدانی کسب کرده اند. در واقع فرماندهان مقاومت در غزه با رساندن پیام آمادگی به رهبران خارج، به دنبال این هستند که مانع از هرگونه امتیازدهی گفت وگوکنندگان در برابر فشارها وارده و چماقی به نام نبرد رفح، شوند.

این خبر در حالی منتشر می شود که «محمد نزال» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس جمعه شب تأکید کرد: تهدید رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح ما را نخواهد ترساند و موجب نخواهد شد که از حقوق ملت‌مان عقب نشینی کنیم.

نزال تأکید کرد: اسراییل بداند با تهدیدکردن و رجز خوانی در زمینه حمله به رفح هرگز به آنان باج نخواهیم داد.

وی ادامه داد: مذاکرات غیر مستقیم با رژیم صهیونیستی به خاطر لج بازی نتانیاهو به بن‌بست رسیده است.

نزال در بخش دیگری از سخنانش هرگونه دریافت پیشنهاد جدید به صورت رسمی توسط حماس را رد کرد و افزود که این گروه از هرگونه درخواست و پیشنهاد جدی در مورد مذاکرات استقبال می‌کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • رهبران مقاومت در غزه آماده نبرد در رفح هستند
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • اندیشکده شورای آتلانتیک: ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک : ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب