Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شفیعی سرپرست مدیریت طب سنتی و مکمل معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: افرادی در راستای سودجویی به صورت غیرمجاز، اقدام به ارائه خدمات طب سنتی به شهروندان می‌کنند و این دخالت ها، باعث ایجاد ضرر و زیان به بیماران شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا از عموم شهروندان درخواست می‌شود با مراجعه به مراکز درمانی مجاز از خدمات طب سنتی بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مدیریت طب سنتی و مکمل معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: سلامتکده حکیم عمادالدین شیرازی واقع در خیابان فلسطین با مسئولیت فنی دکتر جلادت، کلینیک طب سنتی قطب الدین واقع در منطقه دروازه کازرون با مسئولیت فنی دکتر وزانی، کلینیک طب سنتی امیرالمومنین (ع) واقع در شهرک صدرا با مسوولیت فنی دکتر رحیمه اکرمی مراکز مورد تایید برای ارایه خدمات طب سنتی هستند.

شفیعی اضافه کرد: پزشکان متخصص طب سنتی و پزشک عمومی دوره دیده در سراسر استان فارس نیز برای ارایه خدمات طب سنتی، مورد تایید هستند.

انتهای پیام/ن

مراکز مجاز ارائه دهنده خدمات طب سنتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

tags # تاریخ معاصر ایران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه و تکان‌دهنده از خودکشی سمیرا آل سعیدی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده فوت دکتر آیت‌الله‌زاده شیرازی پشت میکروفن پس از تلاوت قرآن
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد
  • حضور گیلان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری