Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:23:13 GMT

شهردار جدید شریف آباد پاکدشت معرفی شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۷۴۸۵۹

شهردار جدید شریف آباد پاکدشت معرفی شد

تهران – ایرنا – علیرضا طاهری نسب به عنوان شهردار جدید شهر شریف آباد از توابع شهرستان پاکدشت معرفی شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که روز سه شنبه در سالن همایش های شهرداری شریف آباد و با حضور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران برگزار شد، از تلاش های کوروش میرزایی، شهردار سابق شریف آباد تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: مسئولیت فرصتی مناسب برای کسانی است که با عشق و ارادت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، در صدد رفع مشکلات مردم بر آمده اند و باید دقت داشت که این فرصت زودگذر است.
محمد قمی افزود: امروز در سایه تلاش مسئولان شهرستانی و استانی ، مشکل اراضی اوقافی پاکدشت برطرف شده و این مهم درپیشرفت و توسعه این شهرستان نقش به سزایی دارد و باید در دومین گام ، ارتقاء بخش شریف آباد و استقرار فرمانداری در آن را دنبال کرد.
وی بیان کرد: یکی از مشکلات بخش شریف آباد ، کمبود آب به ویژه در حوزه روستایی است که تلاش می شود تا با تعیین حق آبه از سد ماملو و همکاری اعضای شوراهای اسلامی ، این مشکل در کمترین زمان برطرف شود.
وی گفت : شهرستان پاکدشت و بخش شریف آباد به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی شرق کشور و مشهد مقدس ، از ظرفیت های ویژه ای در توسعه ، عمران و آبادانی برخوردار است که دست یابی به این مهم جز در سایه همدلی، همراهی و اتحاد مسئولان محقق نمی شود.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: شوراهای اسلامی برآمده از بطن مردم بوده و با شناخت ظرفیت های شهر ، نسبت به انتخاب شهردار اقدام کرده اند بنابر این انتظار می رود تا با حمایت از منتخب خود و حرکت در مجرای قانونی، زمینه توسعه و پیشرفت را در شهر فراهم کنند.
شهر شریف آباد پاکدشت با بیش از 18 هزار نفر جمعیت، در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد

شهردار منطقه ۱۳تهران ضمن تشریح رویکرد و برنامه‌های این منطقه در سال جاری، از بوستان جنگلی سرخه‌حصار و پایانه شرق تهران به عنوان فرصت‌های آینده شرق تهران نام برد.

به گزارش ایسنا، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ تهران، توجه به مشارکت عمومی و بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه برای تدبیر مسائل شهر را ۲ رویکرد مهم در شهرداری این منطقه برشمرد و اظهار کرد: در این میان، بافت فرسوده، امکانات رفاهی و تفریحی، بوستان‌های محلی، مناطق مسکونی فشرده در حوالی دوشان تپه و پایانه قدیم مسافربری شرق از جمله موارد دارای اهمیت در سال‌های گذشته بوده است.

وی گفت: در راستای غلبه بر برخی از مشکلات قدیمی و تحقق خدمت به شهروندان، با دستور شهردار تهران و پیگیری های مستمر شهرداری منطقه۱۳، توافق بزرگ دوشان تپه به زودی به نتیجه می رسد و با انجام این توافق، خیابان دماوند به پیروزی می رسد و بسیاری از مشکلات این محدوده در شرق تهران کاهش می یابد.

علی‌احمدی افزود: همچنین پایانه جدید شرق (پردیس مسافری شهر تهران) با دستور شهردار تهران، با محوریت سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران و پیگیری‌های مکرر منطقه ۱۳ بعد از وقفه طولانی در تکمیل، در این دوره مدیریت شهری فعال و جهت ارتقای کیفیت حمل و نقل و کاهش ترافیک در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد. مجموعه سرخه حصار نیز که در محدوده شهرداری این منطقه قرار دارد، ظرفیت و فضایی مناسب برای شهروندان است و می‌تواند در توسعه گردشگری در شرق پایتخت موثر باشد.

به گفته شهردار منطقه۱۳؛ از مهم‌ترین پروژه‌های غیر مستمر احداثی شهرداری منطقه۱۳ در سال ۱۴۰۳ می‌توان به توسعه فضای تفریحی گردشگری سرخه حصار، احداث سوله چند منظوره شهید دوران، بهسازی معابر اراضی دوشان تپه، احداث رفیوژمیانی خیابان پیروزی، احداث پیاده راه افضلی، احداث اسکان کارگری نواحی دو و سه و اجرای شبکه آبیاری تحت فشار و احداث مرکز فوریت‌های امدادی در بوستان جنگلی سرخه حصار، ادامه بازسازی و تغییر کاربری ساختمان‌های اراضی ساصد اشاره کرد.

علی احمدی تصریح کرد: همچنین طرح "من شهردارم" نیز نقش تعیین کننده‌ای در بودجه ۱۴۰۳ منطقه۱۳ دارد که در این راستا ۱۲۸ پروژه در حوزه‌های خدمات شهری، ترافیک، فنی و عمرانی، اجتماعی و فرهنگی با مشارکت شهروندان اجرایی می‌شود.  علاوه بر این ۴۰ برنامه مناقصه و کمیسیون نیز در قالب انعقاد قرارداد نواحی و چاپ مناقصه پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته، فرصت‌های مستعد رشد در محلات مختلف منطقه شناسایی شده که در نظر داریم با استفاده از ظرفیت سازمان‌های دخیل، سازوکارهای لازم برای جذب سرمایه‌های خرد و کلان فراهم کنیم که در این زمینه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های منطقه۱۳ این نیازها را شناسایی و پیگیری می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • نگرانی آمریکا از تقویت همکاری‌های تهران و اسلام‌آباد
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت