Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملیکا شریفی نیا با انتشار این تصاویر در اینستاگرامش نوشت :یک شبِ جذاب و به یاد ماندنی در کنار خانواده ی عزیزتر از جانم و دوستان عزیز و هنرمندِ بسیار ...

جام نیوز: دو بازیگر معروف پس از سال ها طلاق و جدایی به خاطر فرزندان شان یکدیگر را ملاقات کردند و در این دورهمی خانوادگی عکس های صمیمی گرفتند.

ملیکا شریفی نیا با انتشار این تصاویر در اینستاگرامش نوشت :یک شبِ جذاب و به یاد ماندنی در کنار خانواده ی عزیزتر از جانم و دوستان عزیز و هنرمندِ بسیار .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..
ملیکاشریفی نیا دختر دو هنرمند محبوب کشورمان در یک گفتگو از راز طلاق پدر و مادرش محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان پرده برداشت و گفت پدر و مادرم از هم جدا شدند تا رفیق باقی بمانند.

آزیتا حاجیان همسر سابق محمدرضا شریفی نیا مدتی است با یکی از هم دانشگاهیان قدیمی اش به نام محمد کریمی هراتی ازدواج کرده است. ایشان طراح صحنه تئاتر هستند و در یکی از نمایش ها که حاجیان نقش ژاندارک را بر عهده داشت به عنوان طراح صحنه در کنار گروه حضور داشتند.

محمدرضا شریفی نیا در 25 خرداد سال 1334 در تهران متولد شد. او همسر سابق آزیتا حاجیان ؛ بازیگر و پدر مهراوه و ملیکا شریفی نیا است و مدرک کارشناسی تربیت بدنی دارد. فراگیری تئاتر و بازی در نمایش ها را از اواسط دهه 1350 شروع کرد. همچنین بازی در سینما را از سال 1370 با اوینار کاری از شهرام اسدی آغاز کرد.شریفی نیا برای اولین بار با بازی در نقش بسیار کوتاهی در فیلم پری ( داریوش مهرجویی ) در سال 1373 معرفی شد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۷۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد

علی سرگزی اظهار کرد: تعداد یک هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از داوری صادق سوری هنرمند عکاس سیستان وبلوچستان به رتبه برتر عکاسی با موبایل دست یافت.

وی افزود: جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست همزمان با همایش ملی با حمایت معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و در قالب طرح پرچمداری این معاونت توسط اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال بختیاری در تاریخ ۲۸ و ۲۹ فروردین برگزار شد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: عکاسان این استان در این رویداد ملی، صادق سوری با ۲ عکس و نازی ابراهیمی کتمجانی با یک عکس راه یافته در نمایشگاه حضور داشتند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • هنرمند ایرانی جایزه طراحی زاکا در توکیو را به خود اختصاص داد
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • برگزاری جشن تولد برای خالو قنبر راستگو هنرمند محبوب هرمزگانی
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • نمی‌توانم چاق‌شدن زنم را تحمل کنم، طلاق می‌گیرم!
  • اجری موفق طرح نور در کرمانشاه
  • هنرمند سیستان و بلوچستانی جایزه جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست را از آن خود کرد
  • برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی